marți, 20 martie 2012

20 from 20


Hello my ladies . Mi-am facut un obicei urat de a nu-mi gestiona cum trebuie timpul si am ajuns sa fiu mereu pe fuga ! Sa le fac pe toate in graba ! Urat obicei !! :-| Trebuie sa revin curand cu picioarele pe pamant !!:)) Zilele trecute cand am iesit cu mama la cumparaturi m-am oprit la DM si mi-am cumparat una alta printre care si acest "brant cu jeleu" . de pus in interiorul pantofilor / sandalelor cu toc ! Eu am o probleme cu ei , nefiind obisnuita sa port tocuri imense :D imi mai aluneca piciorul in fata si etc problemele intalnite de obicei ! :D voi a-ti mai folosit asa ceva?! Sunt curioasa cat de confortabile sunt, imi place ideea ca pot fi refolosite , nu sunt de unica folosinta !:D Am sa va tin la curent de indata ce le voi folosi cum sunt !

O zi frumoasa sa aveti !!!

xxx
Marina ,



4 comentarii:

  1. Hmm ce bune idee ai avut mamasita. Is curioasa cum o sa fie cu ele :) sa ma anunti :d kisssesss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Demult imi doream sa le incerc ! :D Te tin la curent de indata ce abuzez de ele !! ;))

      kisses

      Ștergere
  2. si pe mine ma intereseaza ,am auzit ca ar fi bune

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx