joi, 8 martie 2012

Beautiful day !



Azi a fost o zi frumoasa , calduroasa , pe care am inceput-o in forta ! :) Am facut putina curatenie,m-am rasfatat apoi pe mine , dupa care m-am pregatit pentru cursul ce-l aveam dupa amiaza ! :)
In spre seara , m-am intalnit cu un bun prieten de-al meu de la care am primit si un brelog superb ! pur si simplu ador brelogurile ! :)) am o mica pasiune pentru ele si magnetii de frigider ( i know a little childish :D )

Blouse- Bershka , Shirt - Zara , Shorts - H&M , Boots- Stradivarius , Necklace - New Yorker , Earrings - Kenvelo










Cand am ajuns acasa , am facut un mic shooting :)) cu copilasii mei cei scumpi si dragi ! ;x

Lui ii place sa fie o mica"domnisoara" , s-a invelit cu esarfa ! :)) vedeta casei !!! :)

7 comentarii:

  1. Astazi ai fost speciala, imi place place place cum arata bliza cu camasa si pantalonii scurti, esti sexy.
    P.S. ce parrrr luuuung ai, vaiiii nebunie. Ce dragalasi is cateii, pufosenii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos !! :) Paru asta deja ma disperaaaa , ma cam incurca !!! :)) dar imi e mila sa l tai :D si eu ma tot mir pe el ,cat de lung poate sa fieee !!!! :)
      Da pufoseniileeee :)) nu ma lasa ei pe mine linistita o clipa !!!:P

      Ștergere
  2. you look gorgeous :) i love your little furry baby so adorable :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi pretty! I like your outfit!


    www.lafoliedelamode.blogspot.com

    How about following each other?? :)

    xx

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for your comment!! Would you like to follow each other?
    xo

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx