duminică, 4 martie 2012

Bowling time !



Tricou - IceBerg , Jeans - unknown luati din Italia

Ieri seara am iesit cu prietenii la bowling ! Am petrecut aproximativ 2h pe pista jucandu-ne , eu fiind singura fata care a jucat , in prima runda i-am si batut >:) , iar in a 2a runda am iesit pe locul 2 :(
Intre timp am realizat o sedinta foto ad hoc cu telefoanele mobile care erau la indemana:))=)) , momentan dispun doar de 3 poze , restu inca le astept !
Voi cum a-ti petrecut acest sfarsit de saptamana?!

kiss and huggs
xxx

9 comentarii:

  1. sunt cu ochii pe tine :-)( i'm your newest follower )

    multumesc mult pt vizita .
    pupici

    esti superba ,semeni mult cu sora mea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc asemenea ! esti o draguta !
      te pup

      Ștergere
  2. Ce dor imi e de bowwwwlingggggg, trebuie neaparat sa mergem ! Esti sweety baby , imi place.
    Pusiiii :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa !!! pai cand vi la oradea tb sa mergem !!:D ;)) e super fun ! :D
      pusii :*

      Ștergere
  3. Ft dragute pozele!Cred ca te-ai distrat de minune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! :)
      A fost o seara placuta si relaxanta intradevar !!!
      Pupici

      Ștergere
  4. Si eu veau la bowling!!! desi....sunt pe ultimul loc mereu :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde cu cine joci !! ;))) eu de o vreme incoace am noroc sa ies pe primele pozitii !!:)) dar asta se intampla doar pt 2 runde , ca apoi ma dau batuta !!! :)))
      Cum zice Ale, exersand deveniti mai bune !! :>:> stie ea ce stie !! :))
      pupici !

      Ștergere
  5. Ioana nu e asa, prin exercitiu devenim mai bune, acum ramane sa ne apucam de exersat :)))) puusiiii gagici

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx