luni, 12 martie 2012

Dress to impress !i!

Buna dragele mele!!!! Cum v-a trecut acest weekend?!:) Pentru mine a fost unul foarte plin cu diverse activitati foarte placute ! Am exagerat putin cu iesitul in club ce-i drept , am recuperat ca sa zic asa timpul :))) Dar sincer sa va spun, vineri s-a deschis un club minunat "The One" , ( e pur si simplu perfect , un design extraordinar , efectiv ma fermecat de la intrare pana la baieee(probabil va intrebati,ce poate sa te farmece la o baie? pai canapelele opulente si rosii cu tabureti aproape nu-ti mai vine sa pleci de acolo,daca te intalnesti cu un grup de fete si o pune-ti de o barfa,ca doar la baie se pune"tara la cale" :)))))) , oglinzile mari, covorul rosu de la intrarea in club etc etc.. ) de-a dreptul superb , nu as fi crezut ca am sa vad prea curand asa ceva in acest oras,dar se pare ca imposibilul s-a petrecut ,drept pentru care am dorit sa revin in acel club , iar sambata am iesit din nou in acelasi loc si doresc sa ma duc din nou cat mai curand :D....! In fine :)) trecand la oile noastre , m-am intalnit si cu o buna prietena de-a mea Alexandra si am " pus-o"de niste poze superbe zic eu,acu las la aprecierea voastra , sa-mi spune-ti cum au iesit ! Mie personal imi plac la nebunieee !!!
Sper ca nu v-am plictisit foarte tare si am sa va las cu pozele ! Enjoy ! Astept pareri , comentarii etc.
Va pup si va doresc o saptamana cat mai buna si calduroasaaa !!! :D

Scarf- H&M , Cardigan - , Coat- Bershka , Leggins- local store in Italy, Necklace - New Yorker , Earrings- Kenvelo , Watch - D&G , Bag - Claudio Ferrici , Shoes - Ideal








7 comentarii:

  1. yes, we can followe wach other :)
    greets :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place place place :D:D chiar am avut un weekend minunat :) ne-am pozat chiar daca deja se intuneca si era friiig. Data viitoare promit sa fiu mai priceputa :)))) am timp sa studiez aparatul :d
    Esti cuteeee, stii care e poza mea preferata , toate imi plac dar am si una preferata.
    kisses bambina :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa , lasa ca tu oricum le ai cu facutu pozelor ;;)!! sa speram ca data viitoare sa fie soare si calddd sa nu mai tb sa inghetam de frig !!! :D:D

      Multumesc again de poze !! Da da stiu care e !! :D:D
      Kisses mamasita !!
      xxx

      Ștergere
  3. love the colour of your jeans and the red lipstick. xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac la nebunie blugii colorati! combinatia asta arata super! pup iubita :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice outfit! Love your shoes :)
    M. <3

    RăspundețiȘtergere
  6. love the red!

    http://adventuresinherstilettos.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx