vineri, 16 martie 2012

Friday !!!



Buna fetelor !! Ieri nu am mai reusit sa postez nimic din cauza timpului prost alocat anumitor lucruri si mai mult am fost plecata,iar cand am avut ocazia sa scriu ceva ,au intervenit alte lucruri ! :-) Acestea fiind spuse , ieri m-am rasfatat putin pe mine , desi nu am fost in cea mai grozava zi a mea :( raceala inca dandu-mi batai de cap ! O baie calda e oricand binevenita , aducandu-mi aminte ca demult nu mi-am exfoliat pielea am zis sa fac si lucrul acesta ! Eu folosesc zatul de cafea , imi place la nebunieeee pielea la atingere dupa ce folosescc , atat de moale si catifelata !! ;))) voi ce preferati sa folositi pentru exfoliere?! iar apoi mi-am aplicat o masca de fata de la Montagne Jeunesse de ciocolata , yammy !! :D

O zi frumoasa si calduroasa si un weekend stralucit sa aveti! :)

xxx
Marina ,

7 comentarii:

  1. ce zi realxanta cred ca ai avut:) Zatul de cafea il folosesti si pe fata sau doar pe corp? Trebuie sa incerc si eu, acum ca e weekend am ocazia :D Cat despre mastile de fata MJ , numai cuvinte de lauda, imi plac si mie muuuuult!
    O zi minunata si plina de soare si caldura bambina! kissssess :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e recomandat pe fata !! :) doar pt corp e bine !! cica ajuta si pentru reducerea celulitei!! acu in cazu meu mai putin poate fi vorba de asta , da nah :)) impusti 2 iepuri o data !!! aaa si tin sa te anunt ca faci un haos imens in vana/cabina de dus !!:))))
      kisses :X:X

      Ștergere
  2. :))) nuah bun. sa stiu la ce sa ma astept :))) Si asa simplu il folosesti? sau il amesteci cu ceva? :D:D:D astazi cred ca ma pun si eu sa ma rasfat putin :D ::*:* pusi beibi

    RăspundețiȘtergere
  3. ;))) asa asa !! pai eu intai ma dau cu gelul de dus apoi peste dau cu zatu` ;)) rasfata te beibi , meriti !! :D:D :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. happy friday!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy Friday! Hopefully you can stop by my personal style blog sometime too :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, that looks like a great mask!

    http://heydahye.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx