miercuri, 14 martie 2012

I want to fly away !!!

Hello , my darlings !! Ieri neavand prea mult timp de nimic , fiind tot pe "fuga" dintr-o parte in alta , azi m-am gandit sa postez niste poze pe care le-am realizat in weekend cu prietena mea !!! Care de asemenea imi plac mult !! :D Sper sa aveti si voi acelasi gand !!! Astept comentariile voastre !!! Va pup !
p.s.
Dupa escapada aceasta din weekend si cea din oras, in club am reusit sa ma imbolnavesc , acu trebuie sa umblu cu medicamentele dupa mine , nu e tocmai ce imi doream,dar asta e !!! :D:D


O zi cat mai frumoasa va doresc !!!

xxx

Cardigan - Marks & Spencer , Shirt - New Yorker , Shorts - H & M , Boots - Stradivarius , Bag - Claudio Ferrici , Necklace - New Yorker , Watch - D & G , Bracelet - from a local store in Paris







5 comentarii:

  1. imi place place place :X ai fost casual dar sexy. Vreau caldura sa putem sa ne facem poze la soareeeee :) Esti o faina beibi, ca o diva ai stat in ultima poza :)))
    pusiiii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa soareee caldura , etc etcccc !! :D:D tu vb de dive?:))) ia uita te putin la tineee !!! ;))) pusiiii beibi

      Ștergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx