sâmbătă, 10 martie 2012

party party !!! :)

Ziua de ieri a trecut in principiu repede ! :) Sala , scoala , iar apoi acasa ! :) Am avut un chef nebun de a iesi in oras si de a dansa ,lucru care l-am si facut !!! :D Fapt pentru care acu suport durerea de picioare provocata de tocurileeee inalte !! Eu nefiind adepta pantofilor cu toc :D dar asta este !! daca vrem sa fim frumoase trebuie sa suportam tot felul de lucruri ! :)
Aceasta este tinuta purtata de mine aseara ! Imi place la nebunie aceasta rochita , mi se pare atat de sexy si ma simt la fel purtand-o ! :)

Dress - Bby , from a local store


Voi ce planuri aveti pentru acest sfarsit de saptamana minunat ?! :)

Un weekend insorit va doresc !!
xxx

7 comentarii:

  1. E superba rochita! si iti vine perfect ;) pusixxxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Stunning!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. esti tare sexy mamasita :) imi place asa . kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. ooh you looks amazing with the dress,it's beautifull!!I realy love your blog!!xx

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx