luni, 5 martie 2012

Primavara , dar cam frigut !! :)))











Dress - from a local store , Jacket - from a local store , Bag - Prada , Sunglasses - Polaroid , Shoes - Ideal

Desi soarele stralucea frumos pe cer , afara era un frig de iti venea sa fugi inapoi in casa si sa stai la caldurica !!! :D:D Am rezistat "eroic" la cateva cadre !! :)) La ce vant era , imi era frica ca ma va lua pe sus , avand in vedere ca sunt atat de "maricica" !!! :D:D:D
Azi toata ziua am lenevit , iar inspre seara am devenit brusc harnica, facandu-mi ceva de mancare si mai apoi plecand la sala !
Acum sunt ostenita ( de la atata munca depusa azi:))) ), tot ce-mi mai doresc este un somn bun si linistit!!!
Voi cum ati petrecut aceasta prima zi din saptamana?! :)

Noapte buna
Va pupacesc ,
Si o saptamana placuta in continuare sa aveti !

6 comentarii:

  1. Imi placeee, iti flutura vantu pletele , sexy. Se vad cateva raze de soare, incet incet ne indreptam spre primvara :) abia astept. Sweeetttt

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa !!! si mi le flutura inca cum !!! ca nu mai stiam cum sa ma tin !!!:)) sa nu mi iau si eu zborul !! :)) deci horror !!! vreau soare si sa fie cald !! nu amaratele astea de 3 grade !! ;))) cine nu asteapta sa vina calduraaa !!!! :D:D:D
      pupici bambina ,

      Ștergere
  2. Imi place outfitul tau, foarte chic! Sa ai o saptamana plina de soare Marina!! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Thx girls 4this beauty words !!!

    xxx

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx