miercuri, 7 martie 2012

School time !!! :D

Ziua de ieri pentru mine a fost umpic contra cronometru :)) am incercat si am si reusit din fericire sa ajung atat la sala cat si la scoala la timp :P Se pare ca am inceput cel de-al doilea semestru ( cel putin pentru mine , de ieri a inceput:"> ) :)) si din nefericire ultimul :( (mi-as mai fi dorit sa continui , deoarece am avut ocazia sa intalnesc persoane deosebite de a lungul acestor 5 ani :) ,,,,...., asadar si prin urmare fiind la scoala, in pauza m-am gandit sa-mi fac niste poze ! :D Sper sa va placa ce a iesit ! Jacket - from a local store , Blouse- Kenvelo , Shirt - Zara , Pants- from a local store in Italia Boots - Stradivarius , Bag - Claudio Ferrici , Watch - D&G

D:D:D Thx Japo` pentru rabdare :)))) :*:*:*

O seara placuta tuturor !!
xxx

5 comentarii:

  1. combinatia galben rosu ,it vine de minune

    ador culoarea galben

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ! :) Si mie imi place la nebunie culorile astea 2 , dar rosuuuu ramane rosuu :))) ;x;x

      Pupici ! :)

      Ștergere
  2. Cute look, great colour combination!

    http://styleservings.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce scolarita draguta ai fost,imi place place place:) ce red pants ideali ti -ai tras, imi place combinatia mult.
    Kissses si asteptam noi postari :*

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx