miercuri, 7 martie 2012

Tendinte primavara - vara 2012

Desi probabil ati mai auzit si stiti deja ce se poarta si cum se poarta :) Am sa va mai repet si eu ce si cum sta treaba . Imi plac la nebunie hainele sa fie cat mai colorate , pe langa faptul ca-mi da o stare de buna dispozitie se incadreaza perfect in peisaj :D voua nu vi se pare?!


Pantalonii albi

Principalul lor atu este acela ca pot fi purtati atat in cadrul unor tinute mai casual, cat si in componenta unor tinute elegante. Sunt perfecti pentru zilele toride de vara si dau o nota delicata oricarui outfit, de zi sau de seara. De purtat in tinute all white, in combinatie cu piese in culori tari sau alaturi de piese negre
Adam , Ralph Lauren , Elie Tahari


Tonurile pastelate

Tonurile de roz prafuit ,verde crud sau albastru deschis sunt vedetele acestei primaveri care atrag prin simplitate si emana senzualitate si feminitate .


Diesel Black Gold , Luca Luca , Diane Von Furstenberg

Culorile tari

Rosul intens e sexi si provocator , albastrul iti taie respiratia , iar portocaliul te zapaceste . Daca doresti sa iesi in evidenta in acest sezon , cu siguranta nu vei da gres optand pentru aceste culori minunate .
Carlos Miele , DKNY , Vivienne Tam

Imprimeurile

Imprimeurile nu sunt o noutate pentru nimeni , insa frecventa cu care le-am vazut pe podium in colectiile noului sezon este de-a dreptul uimitoare . Cu siguranta aceasta primavara dar si vara vor fi marcate de printuri : abstracte , floarale , grafice . Nu conteaza ce alegi sa porti cu siguranta nu trebuie sa-ti lipseasca din garderoba !Vera Wang , Lacoste

Nuantele electrice

Atunci cand culorile tari sunt duse la un alt nivel putem vorbi de nuante electrice - orbitoare , frumoase :X
Verdele , galbenul si portocaliul fluorescent sunt cele mai bune exemple .
Nanette Lepore

Source : e-joy.ro

2 comentarii:

  1. Imi plac la nebunie noile colectii si tendintele primavara/vara ale acestui an.Asteptam cu nerabdare sa se incalzeasca sa fim cat mai colorate :) imi plac culorile neooonnn. Tu ce preferi dear? Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. My dear in acest moment sunt innebunita dupa rosu !!! :) Iar albastrul electric va ramane mereu in inima mea !!!:D
      Culorile neon clar sunt reginele acestui an , fara doar si poate ! arata foarte bine in orice combinatie !!! :D
      Kisses

      Ștergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx