sâmbătă, 5 mai 2012

Asos dresses !!!

Buna fetelor .  Cum v-a trecut aceasta saptamana?! pentru mine chiar foarte repede , nu-mi vine sa cred ca e deja sambata !!! Zilele aceasta am intrat pe Asos si am gasit aceste rochii frumoase , defapt mai multe , dar restul am sa vi le arat zilele urmatoare . Va place sau nu :) pupici si un sfarsit de saptamana superb !


Hello girls , As passed this week? for me quickly , i can t believe it already is saturday !!! I enterd on Asos , and i found so many lovely dresses .You like it or not?! :)  

kisses and fab` weekend !!!











9 comentarii:

  1. i love the first 2 dresses... perfect for girls nigh out.. sexy bu not too sexy and revealing =) great picks!

    xo, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. i love ALL of these asos dresses!! i love asos clothes!! they always have the most fashionable stylish clothes at really great prices!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place 3,4 si ultima :)))) toate de fapt, dar pe astea le-as vreaaaaaa oricand :))) pusiiiii bambina:* tu pe care ai alege-o?

    RăspundețiȘtergere
  4. Love these dresses ! Thank you for following, I'm following you too !

    PS: come check out my newest outfit in a new post.

    Love,

    S

    RăspundețiȘtergere
  5. The first dress is amazing, lore it! :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar au rochite foarte dragute! le vreau pe toate ;)

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx