marți, 19 iunie 2012

bim bam !

Azi am avut o zi foarte stresanta , la fel au fost zilele precedente si la fel vor fi si zilele ce vor urma din nefericire . Acum toata atentia trebuie sa mi-o axez asupra lucrarii de disertatie .. :( cam tot ce conteaza zilele acestea ( un mic secret , din cauza vremii nu mai am nici un spor ) e extraordinar de cald , 35 de grade ..
Cat timp voi lipsi , va las cu unele poze dragi mie !  Vechi dar dragi tare mie !!! :X

btw. are from 2008-2010 !!! :))  was a time when i wearing only sneakers :)) love  adidas and missy elliot !!! :))

O saptamana superba sa aveti !!!

Today was a stressful day , the same will be next days unfortunately . Today all my atention is to my paper of disertation ... :( only this matter this days ( little secret , because of weather i have increase ) is so warm , hot .. 35 degrees Celsius ..

How long i will be missing , i leave you some pictures dear to me !!! Old but amazing !!! :X

young girl :)


me and my brother

me and a good friend of mine Alexandra

In Roma


another good friend of mine Alina :)







inside of Colosseum














Beautiful week wish you !!!
xxx
Marina ,

8 comentarii:

  1. Ce draguut! De cand nu am vazut pozele astea!:) Btw, imi place la nebunie cum iti sta asa cu paru mai scurt :X Esti super chic baby:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa.... Poze din tineretea mea!:)))) mi se pare ca a trecut o vesnicie!:) ce clipe frumoase au fost! Daaa, o sa revin eu la paru scurt intr o buna zi!:)))))) :***

    RăspundețiȘtergere
  3. Love Rome! Looked like you had so much fun!

    Xoxo
    http://fashionismyonlydrug.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you darling! I am glad you like the pictures. You look beautiful as always and your skin looks amazing! I see youu also visited an amazing place:)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, nice photos!!! Looks like you had fun. Come see my blog, btw I'm Romanian too :)

    xo Emma
    www.fromcitytocity-emm.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx