joi, 26 iulie 2012

B`day party !!! :)

Hello girls . Sambata trecuta am petrecut cu multi prieteni apropiati ,pe o buna  prietena,  Cristina , pe aceasta cale doresc sa-i spun din noou un sincer " LA MULTI ANI !!! " Sa ramana  mereu aceeasi fata buna si frumoasa :x . A fost un chef pe cinste , ne-am distrat super bine cu totii!!! :))

Last saturday we celebrate our good friend Cristina , with a lot of close friends , on this way i wanna say again " Happy b`day bby!!! "  stay always the same good and beautiful girl :x . it was a great party , we have great fun !!! :))

Shirt-Topshop , Bra-New Look , Bracelet (white) - gift , Bracelet (color ) - from a local store











xxx
Marina ,

10 comentarii:

  1. La muuuulti ani Crisa!!! Ati fost super gagici ! :) Cred ca a fost super party ;) kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. lovely pics <3 You all look fab!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place fustita alba din voal, merge cu o piele bronzata

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Sandra , a fost un chef pe cinste !! chiar ne am distrat cu totii foarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Oana, fustita aceea e ideala pe o piele bronzata :x mmm si cu un top colorat-neon ar fi senzatie :D

    RăspundețiȘtergere
  6. In legatura cu benzile pentru albit , am incarcat si situl de unde le-am comandat tot la postarea mea. Eu mi-am comandat un pachet cu 20 de benzi 10 sus , si 10 jos cu 6% peroxid si a costat 150 lei. Si inca 5 bucati din acelasi pachet(le poti comanda si la bucata) e undeva la 17 lei pliculetul. Sunt f bune am observat efecte imediate din a 4 zi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Această petrecere a voastră mi-a amintit de liceu, într-un mod foarte plăcut. Toate fetele sunt foarte frumoase şi relaxate, fără machiaje stridente. Frumos!

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta si-a dorit si sarbatorita . Totul a fost intr-un cadru restrans cu prietenii apropiati si cat mai relaxant totul :P Important e distractia in cele din urma :P

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx