vineri, 20 iulie 2012

Face routine !

Hello girls. Zilele acestea am fost mai tot timpul plecata , am avut si un interviu pentru un loc de munca :) deci a fost o saptamana interesanta si frumoasa si se anunta la fel si acest weekend:) Intr-un post trecut va spuneam ca am sa va arat ce folosesc eu zi de zi pentru fata ( si sunt"obligata" chiar ) deoarece fata mea trece printr-o perioada nu tocmai buna :( , dar sper ca dupa terminarea tratamentului de 30 de zile , fata mea va arata bine de tot :) Tratamentul consta in luarea unor antibiotice zi de zi , timp de 30 de zile ,si aplicarea pe fata a unei solutii preparata in farmacie . Acest tratament mi-a fost recomandat de medicul dermatolog , dupa realizarea  a unor analize amanuntite , deci nu recomand nici un tratament fara acordul medicului dermatolog si fara sa va faceti analizele corespunzatoare , deoarece in trecut am mai fost la medici dermatologi , care mi-au dat un tratament pe o lunga perioada de timp doar dupa ce s-au uitat la mine si care evident nu si-au facut efectul ... De aceea sper ca de data aceasta totul sa decurga foarte bine :D Dupa cum va spuneam , produsele folosite zi de zi , atat dimineata cat si seara sunt de la Bioderma , gama verde ( intentia mea nu e de a face reclama acestor produse , deoarece nu am de castigat absolut nimic in urma acestui lucru ) , dar pur si simplu acestea simt ca mi se potrivesc in acest moment si mi-au fost recomandate tenului meu cu probleme.

In right side up is Google Translate , for girls who don t understand my language , please use it !!!

1. Apa Micelara Bioderma Sebium H20
Aceasta o folosesc atat dimineata cat si seara  pe fata si decolteu , dar si pe parcursul zilei cand simt nevoia de a-mi curata tenul . Are un miros tare placut si-mi place cum curata tenul si senzatia de dupa .





2.Bioderma Sapun Sebium 100gr.
 Acesta il folosesc doar dimineata si seara , pe fata si pe decolteu , el se poate folosi pe intreg corpul . La fel si acesta are un miros placut si senzatia de dupa este una de catifelare , ma declar multumita de el . Tin sa precizez ca tenul dupa spalare NU mi-l sterg cu prosopul , in acest scop mi-am cumparat niste servetele fine cu care imi tamponez fata de apa . :)

3. Bioderma Sebium AI crema
Aceasta mi-a fost recomandata de medicul dermatolog , se poate aplica atat dimineata cat si seara , are efectul de a elimina urmele provocate de catre acnee. Eu o folosesc de cele mai multe ori inainte de a folosi fondul de ten . Are o textura atat de fina si se intinde foarte bine si intra in piele imediat .

4. Fond de ten Estee Lauder Double Wear
Acest fond de ten mi l-am cumparat in urma unei discutii cu prietena mea  Alexandra , care mi-a spus cat de multumita e de el si care sunt " efectele lui magice" , si va spun desi costa ceva banuti , nu dezamageste , are o putere de acoperire incredibil de buna si e si rezistent de-a lungul zilei . Este recomandat tenului acneic deoarece dupa cum am mai spus are o putere buna de acoperire . Singurul minus ar fi acela ca nu are pompita , din cate am inteles cele care se gasesc in studiourile de make-up MAC se potrivesc , dar din nefericire in acest oras nu avem acest magazin .

5. Advanced Night Repair Eye from Estee Lauder
Acest produs l-am primit prima data tot sub aceeasi forma intr-un pachet Estee unde era un rimel rezistent la apa , demachiant pentru rimel si aceasta micuta minune , iar a 2a oara cand mi-am cumparat fondul de ten ( si sa va spun un secret , am fost fericita ) Desi eu nu am probleme grave cu liniile fine de sub ochi , efectiv sunt dependenta de el . Are o textura atat de fina , incredibil de fina chiar :)) iti catifeleaza zona aceea sensibila de nu e adevarat :x

6.  Apa termala Roche Posay
Pe aceasta o folosesc ori de cate ori simt nevoia de a ma racori si de a-mi inviora tenul . Imi place mult , dar doresc sa testez si altele , iar atunci cand se va termina imi voi cumpara din alta gama sa vad care e diferenta , deoarece toata lumea vorbeste de anumite diferente intre ele  :)

Sticluta maronie contine solutia preparata in farmacie .

Happy Friday to all !!! :)

xxx
Marina ,

6 comentarii:

  1. apa micelara imi place si mie tare mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba,chiar nu ma asteptam sincer sa ti spun,sa curete asa bine,dar si crema si sapunul is bune!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. in sfarsit te-ai apucat de treaba! O sa fie totul bine!:) Si eu dolosesc produsele Bioderma si sunt tare multumita! Cat deste Double Wear- cel mai tare ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. abea asteptam momentulsa incep tratamentul asta :D sa vad rezultatele :D tare curioasa is pana la final :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt alergica la majoritatea produselor Estée Lauder.:-( Doar rimelul lor ,care e super, il pot folosii .

    RăspundețiȘtergere
  6. waii ce aiurea :( rimelul e superb , eu il am pe cel magnascopic :x is innebunita dupa el :D

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx