vineri, 13 iulie 2012

Funny photos !!!

Hello girls , Va spuneam miercuri ca am sa va arat cateva poze realizate la foc automat pe drum inspre casa din Cluj , in timp ce savuram dintr-o imensa shaorma ,( cu de toate ) :))) .Probabil va intrebati ce am cautat prin Cluj , am fost la o consultatie la medicul dermatolog ( deoarece am unele probleme cu tenul , care nu mai suportau amanare , de multe ori intram in depresie din cauza micilor monstruleti care-si faceau de cap pe tenul meu :( ) , dar de azi am sa incep tratamentul si am sa va tin la curent timp de o luna in fiecare saptamana cum se desfasoara totul , cum reactioneaza organismul etc.  Sincer sa va spun , abea astept sa treaca cat mai repede timpul si sa vad niste rezultate favorabile :D Intr-un viitor post am sa va arat ce produse folosesc momentan pentru fata . Acum va las cu pozele acestea funny :)) 
Shirt-H&M , Shorts-H&M,Shoes-H&M ,Belt-Vintage ,Bracelet-gift , Sunglasses-Polaroid


3 comentarii:

  1. ce nebunie de shaorma ai in mana :))))
    kisseas baby

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa , o mare nebunieee !!! :))) las ca luna viitoare pe cand vin mergem sa mancam una impreuna :)) sau un subway :>

    kisses baby

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx