sâmbătă, 11 august 2012

Friday !!!

Hello my dears. Azi a fost o zi frumoasa , m-am rasfatat din plin :D Mi-am facut manichiura , pedichiura , am sa va arat probabil duminica sau cel tarziu luni ce alte culori traznite mi-am ales :)) avand in vedere ca sambata merg la o nunta.. pfff nu-mi vine sa cred ce trece timpul . Un bun prieten si fost coleg atat de liceu cat si facultate se insoaraa,. de acum ii doresc "Casa de piatra" :D De cand am aflat de acest moment mi-am facut mii de planuri , dar cel mai bine e sa nu iti faci nici un plan , OFICIAL , NU imi mai fac vreun plan in viata asta :)) deoarece sigur NU va iesi !!! :))) Cel mai bine e sa traiesti clipa !Am sa revin cu poze curand , pentru moment va las cu ce am purtat azi la o scurta iesire in oras :)
p.s. In seara aceasta am facut clatite , cap coada doar eu !!! :)))  Am fost gospodina azi ! :D

Today was a lovely day , I spoiled the most :D Made my manicure and pedicure , I will show you maybe sunday or monday what another crazy colors i choose :)) considering going to a wedding saturday. ,..ufff  I can`t belive how past the time .. Good friend of high school and college classmate is getting married , by now I wish "Only happiness and love !!! " :D From when I found about this moment made in my minds thousands and thousand of plans , but much better  don`t do this :))) Official , I NO longer make any plans in this life :))) They will not out how you wish!!!:))) The most is to live your moment ! I will return soon with pictures from tomorrow , for the moment I leave you with what I wore today at a short day out  in town :)

p.s. And this night I make this pancakes for the first time only me !!! I was in cooking mood !! :))


Shirt- Zara , Skirt-H&M , Sandals - local store , Bag - Claudio Ferrici , Sunglasses - Polaroid , Necklace- gift






S

Un sfarsit de saptamana superb tuturor !!!
Great weekend to everyone !!!


xxx
Marina ,

14 comentarii:

  1. Love the skirt, such a pretty print and the braid <3 I don't know how to braid my hair ):

    Enter to win 20$ at Blaque Muse
    Sabrilett's Armoire

    RăspundețiȘtergere
  2. da da ,au mai ramas 2 :D hai si mananca !!! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Awww ce bine arata clatitele, am o pofta si eu acum!!!Imi place si cum iti sta parul,si outfitul simplu si de efect :X
    Pupici honey :*

    RăspundețiȘtergere
  4. heey great style, love your blog, would you like to follow each other? :)

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. I love that skirt!

    I follow you now!

    Could you follow me?
    http://mindy13579.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh I love your style. Really great blog. :)
    -follow each ?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx