joi, 9 august 2012

My lovely city !

Hello my girls . Azi am fost cu mama si cu fetitele noastre in oras, pe una am dus-o la spalat si tuns , iar pe cealalta am plimbat-o la cetate. Vremea a fost buna , aproximativ 28 de grade, perfecta pentru o plimbare in jurul cetatii din Oradea :D Daca vreodata veniti aici trebuie sa vizitati aceasta cetate , acum e in renovari , dar parcul din jurul cetatii arata superb :x

Today I was with my mother and 2 of our beauties in town, with one my mother was to wash and cut her hair , and with another one I was at walk in citadel , Weather was perfect , 28 degrees , perfect for walk around of Citadel from Oradea :D If you ever came here you have to go there , everything looks amazing . :)

Shirt-gift from Monaco , Short - DIY , Bag - Guess, Sneakers- H&M ,Sunglasses - D&G








My sweet angel Bobita ! :x















Best bagels in town !! :x







6 comentarii:

  1. pretty and original pics
    kisses

    thechicmode.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your photos! <3

    Maybe we could follow each other? :D
    -> I already follow you! (name: "fille" - you should find me somewhere on the last pages, because I haven't got a profile picture)

    My fashion blog :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohhh ce faiiin.De cand n-am fost la cetate...cand mai vin trebuie sa mergem,acum cat e vreme buna!! Superbe pozele baby:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Park look amazing indeed , is perfect to go and make a walk , everything look so great ! :x

    Baby sa sti ca trebuies sa mergem, asa bine arataa totul :x pfff , trebuie profitat acum cat e vremea buna , nu cand vine iar frigul :)))) sa murim de frig pe :*

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx