sâmbătă, 4 august 2012

Relaxing funny day at pool !

Hello girls , Today was again so great outside 34 degrees , great for making bath in pool at to stay at sun :D How was for you this amazing saturday? Show you some pics from my lovely day !!! :D

Azi au fost din nou 34 de grade , perfect pentru a face baie in piscina si a sta la soare :D Cum a fost pentru voi aceasta zi minunata de sambata? Am sa va arat cateva poze din ziua aceasta frumoasa !!! :D




[ro] Incercand sa ma pun in colac :))) [en] Trying to put my ass up in there !! :)) Was very hard !!! :)))

[ro] Dupa un timp am si reusit , dar mi-a intrat apa in ochi , gura , nas :))))  [en]: After a time a made  to put my ass in that :))) and the water was all over , eyes , nose and mouth .:)))

Serious face !:))Boss of water !:))

Don`t forget to follow me on lookbook.nu , fashiolista and bloglovin .

xxx
Marina ,

21 de comentarii:

  1. suuuper, ce n-as da si eu pt o zi de plaja!

    RăspundețiȘtergere
  2. I want to be there at the pool too! Gorgeous photos and it looks like you are having some great time there :)

    Kisses.

    www.pollysboudoir.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. thanks for visiting my blog and ur comment.....

    following ur blog....do follow bak thanks

    RăspundețiȘtergere
  4. you look amazing
    and you're sexy!!!

    check out my blog and follow me if you like ♥
    i'll follow you back ^_^

    http://cupofpinktea.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. how i wish i cud have that body..
    you're really sexy!

    check out my blog and follow me if you like ♥
    i'll follow you back ^_^

    http://cupofpinktea.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Of course I wanna follow each other :) I'm following you now, hope you follow back :)

    Kisses.

    www.pollysboudoir.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Marina, te invidez după felul în care arăţi, aş vrea şi eu să am fermitatea pe care o ai tu pe picioare. Arăţi pur şi simplu wow.

    Şi nu e singurul lucru pentru care te invidiez... am avut alte priorităţi şi nu am apucat să mai mergem la piscină în ultima vreme.

    Îţi mulţumesc pentru toate cuvintele dragi şi sincere pe care mi le-ai scris pe blog, mă ajută foarte mult la moral.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Your so lucky, I'm living in Istanbul and it is now burning!!! It's over 33C. Need really a pool like yours :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Super vesel postul asta! Imi place costumul tau de baie :)

    Merci de comentariul exploziv :)))))

    Te-am pupat,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  10. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  11. mamasiiita imi placeee ce vad! Nu degeaba muncesti la sala:)) ca nebuna!! kisses

    RăspundețiȘtergere
  12. Thank you for following :))) I'm also your new follower...XOXO

    RăspundețiȘtergere
  13. pai baby iti dai seama ca nu e in zadar mersul meu la sala :))) , ce e drept de cand cu caldurile astea am tras chiulul :"> , dar trebuie sa mi reintru in ritm , ca nu se mai poateeee :D:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Oh I adore summer photos! Lovely post <3

    xx

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    RăspundețiȘtergere
  15. It looks like a great day :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. calduroasa..dar apa marii..minunata !

    RăspundețiȘtergere
  17. cool photos, love your bikini
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    RăspundețiȘtergere
  18. ciao pretty
    ohh i love this bikini
    thanks about your comment
    of course im now following you
    kisses

    thechicmode.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx