marți, 25 septembrie 2012

Back to black !

Hello girls ,

Cum va trecut acest weekend pentru voi? Al meu a fost unul plin de diverse activitati :) Acum cat timp fratele meu e acasa , incerc sa profit de timpul acesta , sa ma "satur de el" pentru alte cateva luni bune :)) iar duminica am avut parte de o sesiune foto cu prietena mea Alexandra , am sa le impartasesc cu voi de indata ce le voi primi :D Pana atunci va las cu cateva poze realizate ieri :P

How did your  weekend go? Mine was full of various activities :) Now while my brother is home , I try to take the advantage of this moment , to "get enough of him" , for the coming months :)) Sunday I was with my girlfriend Alexandra to take some beautiful photos in our beautiful town , I will show them to you as soon as I will  received them :D Until then I leave you with some photos what I made yesterday :P

Dress - No Name , Vest - New Yorker , Shoes - No Doubt , Sunglasses - Polaroid 



My big brother is wearing -> T-shirt ,Jeans and Shoes- Dolce and Gabbana , Belt-Armani

This morning in my bed !!! :)))Now where I sleep?:))
 xxx
Marina ,

Lovely week !!
p.s.  Don`t forget to use word effect when you make a order on OASAP . :)

17 comentarii:

  1. Beautiful outfit honey!!!

    http://rakhshnda-chamberofbeauty.blogspot.in

    RăspundețiȘtergere
  2. Aminteste-mi de poze cand intri pe mess. Baby:)) imi plac mult si astea.ce dragalasi is cateii:) kisses . P.s. musai sa mai facem o sedinta da asa calumea :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. cute photos, i love your dress and shoes so chic

    http://www.alwand.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  4. soramea blugii tricou si adidasii sunt d&g si cureaua armani :)))))te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  5. mersii fratemeu de corectare !!! :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx