vineri, 7 septembrie 2012

DIY denim shorts !

Hello girls ,

Ieri din nou o pana de curent "a lovit" zona in care locuiesc, neavand ce face altceva fara curent m-am apucat sa-mi "tuninghez" o pereche de pantaloni scurti de care ma plictisisem de aspectul lor sec :)) asa ca i-am dat un aspect ombre la spate, scapand de buzunarele care nu aveau nici un rol ( din punctul meu de vedere ) si sa-i "scamosez" putin in fata:)) ca altfel nu am cum sa-i zic procedeului ce l-am facut :)))
p.s. Daca poate sa-mi spuna cineva cum pot inlatura acele pietricele de pe aceasta geaca de blugi !!! sa-mi spuna !!! :D:D restu au venit fara prea mult efort , acestea nu se mai lasa asa usor:)))

Yesterday again a power outage "hit" the area where I live , and without power I can do nothing , so I started to arrange my shorts that I get bored with their aspect :)) so I gave ombre look behind , removing rear pockets , and to shred in front :)) because I can`t tell in another way to that process.:)) so here is the result !!!  :)

p.s. If someone can tell me how to remove the stones from jeans jacket !!! please tell me !!! :D:D




xxx
Marina ,

Un sfarsit de saptamana superb !!!
Lovely weekend to everyone !!!

13 comentarii:

  1. incearca sa calci pe dos zona in care sunt pietricelele si cat timp inca mai e fierbinte materialul incerca sa scoti pietricelele. Sunt lipite cu un lipici care la caldura cedeaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Great post! I love your blog :D Wanna follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata blugii,mi`ai dat o idee buna <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superb pantalonasii !! Mi-ai dat si mie ceva idei , sa stii !! Te pup xx

    RăspundețiȘtergere
  5. Super. Mi-am modificat si eu shortii :))

    Check my new post - VOGUE FASHION NIGHT OUT in Milan.

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur mult ca v-am dat idei fetelor !!! :*:**:

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey cutie , your blog is really nice i ike it ! maybe we can follow each other if you like !? let me know :-) greetings from germany www.yuliekendra.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx