sâmbătă, 22 septembrie 2012

New shoes in my wardrobe !

Hello ,

De cateva zile ma pregatesc sa scriu un post , dar din anumite motive am tot amanat acest lucru . Zilele acestea , toamna si-a intrat cu adevarat in drepturi , a fost atat de rece afara ,, uff, nici din casa nu am dorit sa ies niciunde , am fost harnica si am "intors casa cu susu-n jos" facand curat :)) . Inca nu sunt pregatita pentru zilele ploioase si reci .Voi sunteti pregatite? Mai vreau cateva zile/saptamani calduroase daca se poate :)) :D Zilele acestea fratele meu a venit acasa , iar ca de obicei mi-a adus un mic cadou :)) de data aceasta am primit acesti superbi pantofi :D Ce spune-ti va plac sau ba?:D Diseara,dupa mult timp voi iesi cu fetele in oras :x iar acum ma gandesc ce sa port :))

Those days was so cold outside , the fall is here for sure , now I know this :)) I didn`t go nowhere this days , because was so so cold :(( , and how long I was home I make clean in all the house , and I din`t finish :)) .. I`m not ready for cold and  raining days :( . You are ready? I want some days/weeks :D with sun and good weather :D:)) Those days my brother cames home , and like usual I received a gift :)) this time a received thie beauty:x What you say . Like it or not? :D  What you do this week? Me after so long time I will go out with girls :x and now I m thinking what to wear :))

Don`t forget to use word effect when you make a order on OASAP . :)



xxx
Marina ,

Lovely weekend !!!

11 comentarii:

  1. Genialiii!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. love the shoes :) enjoy them

    lookingoodfeelingfab.blogspot.in

    RăspundețiȘtergere
  3. O alegere foarte în trend. Sunt foarte frumoşi, să-i stăpâneşti sănătoasă.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mult imi plac, i-am vazut mai repede in realitate decat in poze si sunt supeeer wow!!! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt foarte frumosi! sa-i porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt perfecti!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx