luni, 10 septembrie 2012

Revolution !!!

Hello dolls,

Ieri seara am fost la film "Step Up 4" , deci clar, fara nici o urma de indoiala sau regret va sugerez sa mergeti sa vedeti acest film , mai ales daca va plac acest gen de filme . E ceva unic , superb , fara cuvinte ce sa mai :)) Sincer sa va spun , imi doream sa NU se mai termine :D:D Muzica , dansul , costumatiile , animatia , locatiile tot tot e de nota 10 aaa si sa nu uit de actori care arata si danseaza ca si niste nebuni ( in sensul foarte bune al cuvantului ) :D , Ati vazut acest film? Care e parerea voastra despre el?:)

Yesterday night I see the movie "Step Up 4 " , absolutely I recommend this movie , is absolutely amazing :x  YOU HAVE  to see this movie , is so wow everything I don`t have enough words to describe , Honestly say , I didn`t want it to end :D:D Music , dance , costumes , animation , locations , everything`s all grade 10 aaa and to not forget the actors they look and dance like crazy ( in a good way ) :D. Did you see this movie? What is your opinion about him?:)

p.s. Sorry for bad quality of photos , of course I take with my phone , because my camera don`t have battery and I don`t find my charger :))) :D

Shirt- IE Traditionala Romaneasca , Jeans- Bershka , Shoes - local store , Bag - Second Hand


Source : google.com
Happy Monday !!!

11 comentarii:

  1. I will try those days to take more photos at this outfit, yesterday was so late and I shoot only those 2 pics :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac filmele de genul, chiar vreau sa-l vad si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Such a beautiful post, my love!

    Have a wonderful week,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post: Milan VFNO - Focus on TOD'S!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa ajung si eu la Step Up Revolution! Imi plac filmele de genul asta.
    Frumoasa tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vreau sa merg la filmul asta, cred ca e super <3 si imi place outfitul tau, imi era dor de sandalele astea :)
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. da si mie imi era tare dor de ele <3 , iar acuma cat mai pot sa le port profit :D:D desi nu inteleg de ce naiba nu le am purtat :)) ca s ft comode :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. I think i would love the blouse if the pictures are clearer ;-(

    just me,
    www.phioxee.com
    http://phioxeeAwareness.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. blouse is that from here --> http://butterflyeffectweb.blogspot.ro/2012/08/saturday.html

    xxx

    RăspundețiȘtergere
  9. cute outfit babe! you have such a gorgeous long and lean body!!!

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx