miercuri, 24 octombrie 2012

Another day in Cluj

Ziua de ieri a fost atat de frumoasa , exceptand drumul inapoi in spre casa , cand din cauza unui accident am stat mai bine de 40 de minute in loc , o adevarata" placere" :)) In fine , avand in vedere ca printre preferatele mele in aceasta perioada inca favorabila , cu mult soare :D ( pantalonii astia vor ramane mereu my1st love , ador culoarea aceasta si in plus de asta sunt atat de confortabili :x ) cum spuneam , in momentul acesta dupa cum se va putea observa din poze am devenit dependenta de pulovarul acesta proaspat achizitionat :)) si evident de pantofii mei cei frumosi :) ( Toata lumea ii adora , mi s-a intamplat sa ma opreasca pe strada si sa-mi spuna cat de multe le plac :x )

Yesterday was so beautiful , except the path toward home , because was an accident on the road , and we spent more than 40 min in the same place , "lovely" :)) Anyway I`m happy I`m home :) And now talking about my outfit , how you can see my favorite now is this sweater :x and my lovely pants ( this will be 4ever :))) are so comfy ) and how I say I`m addicted of this sweater and this spiked shoes :) ( everybody love my shoes , boys , girls who  sees me on the street , they tell me how beautiful are :) )

p.s. Don`t forget to use word effect when you make a order on OASAP . :)
and to give me LIKE on FACEBOOK   FashiolistaBloglovinLookbook , Pinterest

Sweater- Eco , Jacket and pants - No name , Shoes-No Doubt , Sunglasses - Polaroid , Ring- OASAP , Bracelet- H&M , Bag-Claudio Ferrici









13 comentarii:

  1. superrrr chic!! Am avut parte de vreme frumoasa cu mult soareeee, perfect! Pantofii astia intorc capete, cum zici baby <3

    RăspundețiȘtergere
  2. iti sta super cu ochelarii sunt foarte frumosi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie îmi plac pantofii foarte mult.
    Colierul este deosebit.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  4. I love your pants :) Great colour! Your outfit looks rrally comfortable and cute!

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa tinuta. Imi place mult pulovarul!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mutl sweaterul.. ah s-mi place si blogul tau.. ce-ar fi sa ne dam follow reciproc? :) muaks

    RăspundețiȘtergere
  7. great combination,. love the trousers!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  8. Thanks to visit My blog. Yes I follow you. Do it too;)
    Kiss
    Aurélie
    www.lespetitesbullesdemavie.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. lovely photos and such a sunny smile :)
    xoxo m.

    RăspundețiȘtergere
  10. Love it <3

    I follow You <3

    If You Want Follow Me <3

    https://thefashiondreambyfc.wordpress.com/

    http://www.bloglovin.com/blog/4092694/the-fashion-dream

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx