duminică, 21 octombrie 2012

Expomariage 2012

Nu imi caut rochie de mireasa :)) In caz ca titlul va ducea la gandul asta :) Am fost cu o prietena sa-si faca o idee asupra ceea ce e nou in aceasta materie deoarece anul viitor urmeaza sa faca pasul cel mare , iar eu ca si domnisoara de onoare doresc sa-i fiu alaturi la fiecare pas si sa o ajut in tot ce consta ( alegerea rochiei , inelelor , aranjamentelor florale etc ) , avand in vedere ca mi plac foarte mult lucrurile si toate momentele acestea :) Imi puteti da unele idei , eventual site-uri de unde pot sa ma inspir?

I`m not searching for me a dress bride :)) I was with a girlfriend of mine at this expo , to can make a idea of what is new in this , because next year she will make the big step , and me like a good maid of honor what I`m :)) I wanna help her in everything ( choose of dress , rings , floral etc ) like so much all of this :) You can make me some ideas , some sites from where I can have some inspiration? Thank you :)

p.s. p.s. Don`t forget to use word effect when you make a order on OASAP . :)
and to give me LIKE on FACEBOOK   FashiolistaBloglovinLookbook , Pinterest




 
Source : google.ro


 Lovely week to everyone !!! :)

5 comentarii:

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx