marți, 2 octombrie 2012

Strange weekend !

I really don`t know what title to put at this post , because this weekend was very strange :)) Friday i spent great time  with my friends in some club , music was perfect :x and saturday the same with my brother , if friday I was a little wise , saturday was hard night for me :)) unfortunately I don`t have photos with my outfits . How did you spend your weekend? :)
btw Those days was so perfect , great days with sun up in the sky :x I`m so happy I can wear t`shirts , skirts and shorts :D

Chiar nu stiu ce nume sa pun acestui post , deoarece acest weekend a fost unul tare ciudat :))) Vineri am petrecut cu prietenii in oras in ceva club , unde muzica era foarte buna :x , iar sambata am iesit cu fratele meu in oras , daca vineri am fost mai cuminte :)) no alcohol , sambata a fost o seara grea pentru mine :))) din pacate nu am poze clare cu tinutele mele , din care sa va puteti da seama exact :( Voi cum ati petrecut acest weekend?:)

btw , Zilele acestea a fost atat de superb , zile frumoase cu soarele sus pe cer :x Sunt atat de fericita ca pot sa port inca , tricouri , fuste si pantaloni scurti :D

Shirt-Bershka , Shorts-H&M , Bag-Claudio Ferrici


xxx
Marina ,

p.s. Girls don`t forget to use the code effect for any order what you make on  OASAP !!! :)

15 comentarii:

  1. I like your oufit esp the the shorts :)

    http://perlaxmakeup.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca să fiu sinceră și eu apreciez foarte mult vremea caldă din zilele acestea.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ma bucur ca mai tine inca putin caldura <3 super baby @!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce inalta esti ,arati super! Kiss u

    RăspundețiȘtergere
  5. thank you girls so much !!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Hey! Nice post!
    I’ve done a page of my blog on Facebook. If you want to be updated about the last posts on my blog, like it!
    Here is the address: http://www.facebook.com/ThisIsWhatICallFashion
    Thank you in advance!
    xoxoxo
    Draga, ai picoare de model!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. I follow u dear =)xx great post xx

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine iti sta in pantalonasii din denim cu talie inalta !! xx

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx