luni, 19 noiembrie 2012

Dinner time !

Am dorit sa fac un post special azi mai mult pentru persoanele din orasul meu , dar de ce nu si pentru cele din tara care tranziteaza sau viziteaza orasul meu frumos , deoarece in aceasta duminica am savurat o masa delicioasa la un restaurant din oras Alba D`Oro. Am ajuns acolo in urma unui concurs desfasurat pe pagina lor de facebook , va spun sincer nu mi-a parut rau absolut deloc ,deoarece totul  a fost impecabil . Cu siguranta am sa mai revin in acel local , deoarece mancarea a fost pur si simplu delicioasa :D Desi sa va spun sincer nu prea imi place sa ma "aventurez" in mancaruri pe care nu le cunosc :))) sunt putin pretentioasa la acest capitol :) Dar cotletul de porc in sos brun cu garnitura de cartofi cu rozmarin a fost delicios :D In concluzie sunt fericita ca am descoperit cateva lucruri frumoase si delicioase  in acest weekend :)



Un inceput de saptamana superb !
 


18 comentarii:

  1. This is awesome. Really like your post.

    Have a great week! Many kisses,


    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Cute post!
    New follower:x would love if you could follow back and mabye keep in touch:*
    Kisses!

    http://countryoffashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm ce yummy :) O saotamana reusita si tie baby :*

    RăspundețiȘtergere
  4. oh wow, that looks delicious! :)

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    $100 Shopbop Gift Card Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant, arata bine, unde e restaurantul asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. thx girls !!!:*:*:* Adelina acest restaurant e in Oradea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hi dear! thanks so much for your lovely comment. of course i would like to follow each other! hope you follow me back please.
    xx
    Almu
    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. woow, it looks so delicious!

    -Doris

    RăspundețiȘtergere
  9. Looove those pictures honey,I really enjoyed!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Thanks so much for stopping by! Wish you an amazing weekend my dear!

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx