marți, 27 noiembrie 2012

My b`day !!! 24 in 24

Dupa cum bine stiti in acest weekend a fost ziua mea , sau cum imi place mie sa spun , 24 in 24 :) Ma tot intreb cand au trecut atat de repede atatia ani , parca mai ieri stateam in fata blocului cu prietenii mei si ne jucam , tupu, sotron si alte jocuri frumoase ale copilariei . Din pacate acele clipe au apus , iar noi trebuie sa ne maturizam , desi eu in sinea mea continui sa fiu un mic copil care se bucura de orice lucru marunt. Cu aceasta ocazie vreau sa le multumesc din nou tuturor celor care mi-au scris mesaje si mi-au lasat pe Facebook comentarii , va multumesc din nou pentru toate urarile frumoase si pentru faptul ca v-ati gandit la mine si nu ati uitat :) si nu in ultimul rand vreau sa le multumesc parintilor mei si fratelui meu pentru tot ce mi-au oferit de-a lungul vietii , Va iubesc enorm .
Sambata dupa cum v-am spus in postul anterior am chemat prietenii apropiati la mine , am stat la povesti ,am ras , ne-am amintit de lucruri frumoase , am savurat unele bunataturi preparate de mama mea , iar timpul a zburat atat de frumos si repede :) Duminica am continuat la fel , cu persoanele care din varii motive nu au putut ajunge ,  vreau sa le multumesc tuturor pentru frumoasele cadouri primite :)

How maybe you know in this weekend was my b`day , or how I like to say 24 in 24 :) Time past so fast , and I don`t know how , why? Me I`ma little child what love every little thing and simple . With this occasion I wanna thank you to all who wrote me message and comments on Facebook , thank you for beautiful words :) I want to thank you my parents and  brother for everything they are everything for me , Love You so  much .
Saturday came to me friends , we talk , laugh , we remind beautiful moments , and enjoyed goodies , and time fly so fast and nice :) Sunday was the same , with friends who couldn`t be with me Saturday , wanna to say Thank you so much for beautiful gift to all , Like everything :) l
About outfit I have to say , was something very quickly ,1st I wanted some dress , but I didn`t find nothing what to like , and Saturday I didn`t have nothing :)) I was a little upset , but finally I love what I choose , is something what I don`t wear every day :) What you say, You Like it or not?!

Blouse/H&M , Skirt/C&A , Socks/H&M , Shoes/Creek , Jacket/No Name , Rings/H&M




With Adriana

With George

With Linda & Sergiu

In the morning in town :))



So the real test , I can stay in one leg :)))

xxx
Marina ,

Lovely week to all ! :)

15 comentarii:

  1. ai avut un weekend minunat baby ! Meriti tot ce e mai bun!Tot ce-ti doresti sa devina realitate! Imi place muuult outfitul tau<3 esti super chic, iar jambierele arata super bine! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Love your outfit <3 Happy belated birthday honey!!!!

    Giveaway:http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/2012/11/another-fabulous-giveaway-on-chamber-of.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy Bday dear!! You look very lovely! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. thank you my beautiful girls , foe beautiful and sweet words !!! <3

    Multumesc frumos !!!

    xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. happy belated birthday! looking chic in your silver sweater :)

    xoxo
    mochaccinoland.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani Fericiti si Frumosi, scumpica!!!

    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ░░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░░
    ░░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░░
    ░░░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░░░
    ░░░▄░░░░░░░░░░░░░░▄░░░
    ░░░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░░

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani (iti scriu si aici)!!!! ai aratat so fab!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Happy birthday sweetheart,that cake looks YUMMY,thanx so much for your likes on FB xoxo have a wonderfull weekend!

    RăspundețiȘtergere
  9. ii stiu pe Linda si Sergiu ...:)) bafta in continuare

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. happy b day. nice blog. hope you ll flw us to

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx