vineri, 1 februarie 2013

La multi ani fratelui meu !!!



    Acest post e unul dedicat fratelui meu , care este pentru mine persoana cea mai importanta :) Alaturi de el am trait multe lucruri bune , frumoase si mai putin frumoase . El este persoana care a fost alaturi de mine mereu si viceversa  . Cu lacrimi in ochi imi aduc aminte de anii copilariei , cand ne certam , bateam ( DA , pumni si picioare fara nici o jena sau durere :)) ) din toate nimicurile , dar pe atunci pentru noi insemna totul :)) De clipe frumoase am avut parte de-a lungul anilor si amintiri placute , pe care sper sa le putem avea si de acum inainte multi ani . Ar fi multe de povestit , dar nu vreau sa va plictisesc pe voi cu aceste lucruri marunte dar totusi grandioase pentru noi :)

La multi ani si multa sanatate !!!! Te iubesc !!!
Si multumesc pentru tot !!!:D


This post I dedicate to my brother , he is everything  and  the most important person for me:) With him I lived so many good things , so many memories together . With tears in my eyes I remind our childhood , when we fight and beat ( Yes , with fists and feet :)) so many pain for me , of course ) from nothing , but then it meant everything :)) And so many others thing and memories :)

Happy B`day and a lot of happiness !!! Love You !!!
Thank you for everything !!! :D

p.s. Soon you will see some changes on my blog , Is time to change just a little , because in 1month I have 1 year .. yeeyy :D . Yes or No changes ?! :D
I`m waiting your comments !!!








xxx
M.

5 comentarii:

  1. Îţi dădea câte o carată. :))..sigur nu vroia..aşa-i în perioada copilăriei..important e că a fost lângă tine când a trebuit. La mulţi ani şi din partea mea. Ps: "Sângele apă nu se face."

    RăspundețiȘtergere
  2. Grazie Rosa :)

    Ooo , da de unde Razvi nu ii facea placere , deloc :)))=)) oricum eu ma bucur ca am avut o copilarie faina , si ne-am "certat" pe lucruri marunte , nu precum copii din ziua de azi care stau cu ochii in pc`uri si jocuri si tablete si alte cele :)) anyway . asta e o alta discutie :)) Multumesc, am sa ii transmit !! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!! Stai linistita ca toti fratii au fost la fel :))))) batai, certuri...te zic , te zic si eu :))) dar cu toate relele, a fost cea mai frumoasa perioada:)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani frumosi si fericiti fratelui tau!!!!

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx