vineri, 1 martie 2013

1 year of Butterfly Effect Web

Buna dragii mei ,

Pentru toti cititorii mei / for all my readers

   Pentru mine e o zi importanta  data de 1 Martie, fix acum un An la indemnul prietenei mele Alexandra  , cu un inceput foarte naiv si nestiut de mine am intrat in aceasta lume a blogosferei .A fost un an fost un an frumos , am cunoscut o gramada de oameni frumosi on-line :) Mi-a trebuit mult timp sa imi dau seama cum sta treaba , ce e drept nici acum nu  este exact cum imi doresc , dar sper ca pe parcursul timpului totul sa devina fix cum imi doresc . De-a lungul timpului am intampinat multe lucruri , cel mai urat era , ca nu aveam cine sa imi faca pozele :)) iar acum de o lunga perioada  prietenii meu stiu ca de cate ori ne intalnim trebuie sa imi faca si " pozele mele de blog" :) Va multumesc Adriana si Geo pentru rabdare :)) Le multumesc absolut tuturor celor care carora i-am "stresat cu pozele " :))



For me is very important this day , 1 March , one year ago my girl Alexandra urged me to get into this world of blogosphere  , my first post was very naive and unknown and very very hard :)) It was a great year , I meet on-line a lot of great people :) In this moment is not what I want my blog but I hope this year to fix everything and to be how I want :) It was very hard and is sometimes when I don`t have who to make my photos :) Now I have only when I meet with my friends , so with this occasion I wanna to say Thank you to Adriana and Geo for patience :)) And all those who made my photos . :)


Hello Spring !!! :)







Here some photos from last year !!! :) Hope you enjoy it !!! :)


With Love ,
M.

  
Beautiful Spring to all !!!

P.S. Keep in touch on Facebook

14 comentarii:

  1. Hehe ce repede a trecut timpuuul, nu-mi vine sa cred ca a trecut un an de cand ai blog :) la cat mai multe postari baby :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy BlogDay Marina!! All the photos are just stunning and you look great! Keep it up! happy March to you as well!! Kisses!! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari si multi inainte! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi! I just followed you on gfc and bloglovin:)
    Follow me back?

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani inainte draga mea !
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. It seems like BIG party! :o). XOxo V.V.

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank you to everyone !!!! :)
    Keep in touch my darlings !!! :)

    xxx

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx