marți, 26 martie 2013

Cooking time

Hello guys ,




Da , ati vazut bine titlul acestui post . Am avut o pofta nebuna sa gatesc ( desi sincer sa va spun nu-s un as la gatit , dar incercand si facand tind sa cred ca voi ajunge sa ma pricep :)) ) , asa ca m-am gandit sa gatesc ceva la cuptor si ce poate sa fie mai simplu decat niste cartofi cu carne de pui la cuptor :D plus legume de sezon , pentru gust si savoare m-am gandit sa adaug un fir de ceapa verde si o rosie , iar mai apoi am adaugat legume congelate ( pot sa spun ca au fost super gustoase ) , iar rezultatul final a fost unul foarte gustos .:D Nu a mai ramas nimic in tava :))
De ce aveti nevoie :
  • 500gr cartofi
  • pulpe de pui ( sau ce tip de carne va place )
  • 1 rosie
  • 1 ceapa verde
  • 150 gr legume congelate sau puteti folosi si unele proaspete (eu doar de acelea am avut la indemana :) 
Mai aveti nevoie si de putin ulei cat sa ungeti tava , iar mai apoi apa cat sa acopere cat de cat .
Yes , you saw very well . I wanted to cook something and I made a dinner for my family . It was something very easy :)( I`m not very good in this field , but everything you can learn , this is my opinion ) So what can`t be more easier than chicken with potatoes in oven :D and some seasonal vegetables , green onion ( I love ) and tomato , and some frozen vegetables ( it was very tasty ) , and final result it was perfect one  :D
What you need :
  • 500 gr potatoes
  • chicken or what you like to eat
  • 1 tomato
  • 1 green onion
  • 150 gr frozen vegetables you can use also fresh ones 
You need also a little oil  to put in tray and after a while a little water enough to cover what is in tray .





   p.s. Photos I made with phone , and is not very clear :(

Pofta Buna !!!

xxx
M.

10 comentarii:

  1. Te imbraci bine! Gatesti bine! Esti buna de luat acasa!:))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm arata tare bine, mi-e foame de praz acum si chiar as putea manca ce ai gatit tu :D.

    Currently hosting a $50 Gift Card to Choies.com for two lucky winners.

    RăspundețiȘtergere
  3. Looks good, I've love to taste it:) Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. buna bucatareasa ! :)si eu fac reteta aceasta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai fost tare harnica :D Si eu am in plan pe maine ceva la cuptor :) Cred ca au fost delicioase:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Lovely!!

    Baci baci

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

    Here is my blog ... Cooking Simple Vegetables

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx