joi, 4 aprilie 2013

Relaxing day

Hello guys ,

    In sfarsit am reusit sa fac si eu niste poze dupa mult timp , vremea ce e drept nu tine cu mine absolut deloc . Ploua incontinuu si e foarte frig . Dimineata imi e o groaza maxima sa ma gandesc ce alte haine groase trebiie sa imi iau . Mi-a ajuns .. :)) Vreau zile senine  cu soarele frumos pe cer :) Cer prea mult?! Am ales sa port o tinuta cat mai lejera si comoda pentru o zi de Duminica relaxanta la un pranz cu prietenele :) Ce poate fi mai lejer si comod decat blugii boyfriend , un tricou si un blazer boyfriend?
Voi ce preferati sa purtati in astfel de zile?:) Astept comentariile voastre !
Finally I made some photos after so long time , weather is not so friendly with us :( , Is raining all day and night , and if is not raining is snowing , beautiful huh?:)) In the morning always I think what to wear in that day when I see how cold is outside .. Is enough :)) I want beautiful days , with sun up in the sky :) I`m asking to much? I choose to wear this outfit in this Sunday  at lunch with my girls :) What can be more comfy , if not boyfriend jeans , t`shirt and a lovely gray boyfriend blazer ?:)
What you like to wear in these days? I`m waiting your comments ! :)


Blazer / Boyfriend
Sneakers / Adidas
T`shirt / H&M
Bag / Asos

With Love ,
M.

12 comentarii:

  1. Love it!
    http://one-girl-one-blog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place cum îți stă. Jeanșii sunt foarte cool.

    RăspundețiȘtergere
  3. iMI place muuult tinuta asta, te avantajeaza si iti sta super bine cu parul tuns asa <3 kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. iMI place muuult tinuta asta, te avantajeaza si iti sta super bine cu parul tuns asa <3 kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you girls ! :)
    Multumesc Ale , acu ma gandesc sa fac o schimbare si mai radicala :)) dar inca meditez asupra acestui lucru :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-ti mai place la Lotus :))
    e super tinuta !!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi Marina! Such a nice and lovely comfy combo! I like the shirt and the bag, looking too pretty! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  8. I love this cozy look! Looks super cute on you! now following you! come check out my euphoric blog :)
    XOXO-MUMU

    www.euphoricfashiontrends.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx