luni, 29 aprilie 2013

White and yellow

     De foarte multa vreme imi doream o pereche de pantaloni albi si m-am pricopsit cu 2 perechi :D pur si simplu ii ador , sunt perfecti pentru zilele acestea insorite :) si sunt usor de asortat la absolut orice , sandale , tenisi , papuci etc . Eu de data aceasta am optat din nou pentru o tinuta lejera , asortand acesti pantaloni la tenisi galbeni , si acest maieu funny , iar geanta de sala e pur si simplu o mare pata de culoare :)) nu sunt innebunita dupa roz , dar in ultima vreme tot la el ma opresc , :-?? :)) Ce culori va plac sa purtati primavara - vara?:)


I wanted so much white pants , and now I have 2 pairs :x I love it so much ! :D you can wear it with everything  :) are perfect ! :) Me I wear with yellow sneakers and this funny shirt , and my bag for gym it was a big splash of pink color :)) I`m not a big fan of pink , but lately I don`t know what happened with me :)). What colors do you like to wear SS ?


 
Shirt / H&M
Pants / Bershka 
Shoes / H&M
Sunglasses / Polaroid 
Bag / Adidas

With Love ,
M.

Beautiful week wish you ! :)

8 comentarii:

  1. You look super cool in this outfit, i am following your blog a while now, but i am not sure if you are following me back.
    Have a beautiful monday.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/(kimbim)
    KISSES.

    RăspundețiȘtergere
  2. You look so adorable Marina! I'm in love with the tee, too cute! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  3. vara ...alb...:)
    in rest orice culoare !

    RăspundețiȘtergere
  4. un outfit perfect pentru o plimbare :) arata foare bine si pantalonii. kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac pantalonii albi. Sincer? Toate culorile aprinse, ca dupa ce scapi de sezonul rece :))

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult combinatia asta !!!
    pantalonii sunt super !
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks to all for beautiful comments ! :)

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx