marți, 9 aprilie 2013

Wonderful days

Hello girls and boys ,

   Dupa lungiiii asteptari , soarele a aparut si pe strada mea :x Azi pot sa spun ca am fost cu adevarat fericita .:) Dupa multe zile in care soarele parea un vis indepartat azi si-a facut aparitia , in plus si weekend-ul a fost unul fara ploi , ce-i care sunt din Oradea stiu despre ce vorbesc :)) O adevarata fericire pentru noi ! :)
Am 2 recomandari de nota 10 + pentru voi : Primul este un film "Cod Rosu la Casa Alba " cu Gerard Butler :x :)) , iar a doua este Circul Bellucci , au turneu national , va spun sa profitati de moment atunci cand vor ajunge in orasul vostru , meritaaa , oamenii aceia sunt extrem de talentati in ceea ce fac :) 2h jumatate de spectacol . Voi ce ati facut in acest weekend? :)
After so many time , sunny is on my street :x Today I can say I was very happy happy :) I had a lovely weekend , without rain, it was perfect :D
I have 2 recommendations for you : 1st  is the move "Red Cod at White House " with Gerard Butler :x this guy is amazing :)) , and second ( only for Romania is possible now ) is Bellucci Circus , great people , you have to go :) How did you spend this weekend?



Jacket / Bershka
Blouse / H&M
Scarf / H&M
Bag/ ASOS
Shoes / Deichman
Sunglasses / Polaroid

With Love ,
M.

13 comentarii:

  1. mi s-a pus pata pe rozul prafuit de o vreme :) , am tot cumparat cate ceva !

    RăspundețiȘtergere
  2. Great outfit <3 Love the bag!

    Giveaway on my blog:
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/2013/04/win-classy-luxuriant-jewellery-from.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Of vreau sa rasa soarele si pe strada mea...in legatura cu recomandarea si o prietena de a mea a zis ca e foarte bun filmul, acuma vine si de la tine trebuie neaparat sa il vad :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Adorable soft look Marina, I like the colors and the jacket! Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata pantalonii <3 imi place cum i-ai asortat!! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice Pics!

    Patricia
    www.sweetpopcornsblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place tare mult stilul tau. te urmaresc acum :)

    RăspundețiȘtergere
  8. am vazut filmul si a fost super! sunt curioasa daca ajunge circul si pe la noi....sunt mare amatoare ;)

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx