joi, 23 mai 2013

Old jeans

Hello guys ,

 
 Vremea fiind una putin racoroasa zilele acestea am profitat de ocazie , sa mai port si vechii mei blugi Bershka :) pe care ii ador si acum dupa mult timp de la achizitia lor :) dorind o tinuta casual astfel i-am asortat cu acest maieu si tenisi de la H&M  :) Gentuta o puteti gasi in Shop my closet , la categoria accesorii :)
Va place tinuta? Unde ati purta o astfel de tinuta?

Weather these days was a little bit cold with rain , and with ocassion I wear my old jeans from Bershka , I wanted casual outfit so I take this top and my sneakers from H&M :)
What you say , do you like?

Va urez o zi frumoasa !!! :)

11 comentarii:

  1. Imi plac mult jeansii... o tinuta lejera :) nici nu vreau sa ma gandesc ca trebuie sa scoatem iar hainele groase din dulap ...nu vreau! kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. As purta tinuta la o plimbare prin parc sau la o iesire la film. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. superbi jeansii si maieul ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragutzz e tricoul<3
    Vreau si eu:))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare că te reprezintă foarte bine acest look. Toate piesele sunt cool şi vesele.

    Mulţumesc pentru tag, l-am mai primit, dar nu o să fac o postare pe această temă pentru că eu cred că nu am de zis nimic interesant în această direcţie... poate o să fie un tag la care o să am... aşa că nu mă ocoli pe viitor. Să nu te superi pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut! Imi plac mult tenisii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Genul asta de tenesi sunt preferatii mei. I-as purta oricand :X
    Iar jeansii iti stau perfect.

    Pup
    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi dear
    Great, love the pants and the trainers
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. Adorable tee and combo! Happy Sunday Marina, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx