joi, 23 mai 2013

Un post delicios ...

Hello girls and boys ,


   Avand in vedere ca am fost tag-uita de catre simpatica si frumoasa Adelina sa fac aceasta super yummy postare , am spus sa ma conformez  sa o realizez . Sunt o mare gurmanda ( desi stiu , nu se observa  ) , ador dulciurile , dar in ultimii 2 ani a trebuit sa triez aproape radical aceasta pofta , din cauza problemelor dermatologice ( si despre acest aspect am sa va povestesc cateva lucruri intr-o alta postare :P ) . Acum sa incepem cu seria de intrebari . :)

Reguli :
- Vizitează si multumeste blogului care te-a nominalizat
- Raspunde întrebarilor "super dulci"
- Nominlizeaza 12 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor


Intrebari : 

1. Biscuiti sau tort/prajitura?
 Nu refuz niciodata biscuitii  , iar legat de torturi/ prajituri , imi plac mult de tot cele care sunt insiroapte :)



2. Ciocolata sau vanilie?

Fara nici o urma de indoiala , preferata mea este VANILIA



3. Care este desertul tau favorit?
Sunt prea multe , dar ultima prajitura care mi-a ramas intiparita a fost un Cheesecake delicios cu capsuni . 



4. Cand ai super pofta de dulciuri? 
Nu as putea sa spun o anumita perioada , deoarece uneori e o chestie de moment :) 


5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?

Pfui:)) la asta chiar nu ma pricep , las citititorii / cititoarele sa-mi gaseasca un nickname "dulce" 


Iar eu nominalizez acum pe : 

1.Sandra
2.Ioana
3.Zadin
4.Sorana
5.Anca
6.Kinga
7.Andreea
8.Beatrice
9.Adina
10.Laura
11.Cristina
12.Laura


O zi frumoasa !
Va pup

2 comentarii:

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx