marți, 11 iunie 2013

Black2Black

Hello everyone ,



    Am lipsit o perioada din blogosfera , din cauza unor probleme tehnice . Din cauza furtunii , a vijeliilor si a nebuniilor venite din partea naturii am ramas fara internet :)) Dar din fericire am rezolvat si acest lucru si am trecut cu bine , sa zic asa , peste vremea capricioasa din ultima perioada . Soarele ne zambeste din nou si sper ca vremea frumoasa sa persiste mult timp  de acum inainte :)
  Duminica seara avand parte de o vreme frumoasa , mi-am luat hainele dupa care tanjeam de multa vreme sa le port incluzand in vestimentatie si aceste superbe sandale proaspat achizitionate :)
 
   Cum a trecut acest sfarsit de saptamana pentru voi?

p.s. Vizitati si Shop My Closet unde puteti gasi articole atat noi noute cat si intr-o stare foarte buna la preturi bune , iar acum in caz ca doriti sa va comandati produse cosmetice ( farduri , parfum , etc ) va recomand cu mare caldura StrawberryNet , gasiti o gramada de produse la preturi foarte bune .

Sunday evening I wear it this outfit , weather was perfect to wear my shorts and my new beautiful shoes from Zara :)

p.s. I recomend to you StrawberryNet if you want to buy, they have great prices ( lipstick , parfum or something else for you :)

How passed this weekend? Everything is ok?



Tee / Pull & Bear 
Bag / Pull & Bear
Shorts / CLC
Shoes / Zara 

8 comentarii:

  1. lovely!! love the look dear :)

    http://therubberdoll.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. sandalutele sunt superbe <3
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult tinuta asta , so stylish! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusica esti!!!
    Imi plac si mie foarte mult sandalele, zilele trecute mi le-am cumpărat si eu!;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tare mult stylul tau..
    Ce par frumos ai, arata foarte sanatos si bine ingrijit :D

    Si da..sandalele sunt awesome ^_^

    Pupici din Canada
    ♥anamascara.blogspot.ca♥

    RăspundețiȘtergere
  6. love those heels! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult tricoul tau iar sandalele snt perfect!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx