duminică, 16 iunie 2013

Review Gerovital

Buna tuturor ,

For people who don`t speak my language please use Google Translate . Thank you !:)



Acum cateva luni va povesteam aici cum ca  mi-am cumparat cateva produse pentru ingrijirea parului ( avand o problema serioasa cu caderea parului ) , acum pot sa revin cu detalii foarte exacte despre produsele respective dat fiind faptul ca le-am probat pe propria piele si pot sa spun exact cum stau lucrurile .
   Toate aceste produse apartinand brandului Farmec , care sunt accesibile oricui  si de o calitate mult superioara altor produse ( scumpe ) ce le-am incercat de-a lungul timpului fara nici un rezultat vizibil .
    Pentru inceput am sa va vorbesc putin despre uleiul Gerovital Petroleum , care desi miroase putin ciudat este cat se poate de bun :) Acesta dupa cum spune si pe Instructiunea de folosire , trebuie pus de la radacina firului de par pana la varfuri , iar mai apoi trebuie masat scalpul pentru a putea sa patrunda cum trebuie in radacina parului , iar apoi timp de 3 ore trebuie lasat sa isi faca treaba :)
    Eu pentru a spala parul folosesc Samponul Anticadere tot de la Gerovital , desi pe ulei scrie ca pentru a avea rezultatele dorite sa folositi impreuna cu Samponul pentru Regenerare , eu sunt multumita si de rezultatele pe care mi le-au oferit impreuna aceste 2 produse :)

PRO :
- Rezultatele dorite in mai putin de 3 luni ;
- Pret accesibil oricarui buzunar , produsul fiind in jur de 15 lei  ( nu mai retin exact cat am dat pe el :D )

CONTRA :
- Dificultatea de a-l intinde pe par ( eu in acea perioada avand parul destul de lung ).

Sugestie :
- Ar fi  probabil mai usor de manevrat daca ar fi sub forma de spray .



   Dupa cum spuneam Samponul pe care il folosesc in continuare este Gerovital Anticadere , inainte foloseam Head & Shoulders , dar tin sa precizez ca acum imi e foarte greu sa ma despart de Samponul acesta . Nemaifutilizand uleiul am dorit sa folosesc ceva care sa-mi protejeze parul impotriva caderii .

PRO :
- Rezultate dorite mai ales  impreuna cu Uleiul Petroleum ;
- Un miros foarte placut ;
- Textura usoara , transparenta ;
- Pret accesibil oricarui buzunar , produsul costand tot asa in jur de 15 lei .
    Un alt produse ce vi l-am prezentat atunci era Masca de argila ce imi fusese recomandata de medicul dermatolog , pana atunci m-am ferit oarecum sa o folosesc , si sa va spun sincer , imi pare extrem de rau , deoarece acum imi e greu sa ma despart de ea :D Mai multe am sa va spun cand voi reveni cu un alt post despre produsele care le folosesc in prezent pentru ten . Deoarece sunt foarte incantata de rezultatele ce le-am obtinut pana acum.

   Ultimul produs proaspat achizitionat din aceasta gama este Serul Termoprotector , cu noua frizura voi cam abuza de placa in aceasta perioada , asa ca mi-am luat acest ser pentru a-mi proteja parul . Cu alte detalii am sa revin de indata ce il voi folosi :) Chiar sunt curioasa daca isi face treaba cum trebuie , desi nu ma indoiesc ca va da rezultatele dorite , precum restul produselor .
Sursa pozelor : google.com

p.s. Acest post nu e realizat cu scopul realizarii vreunei reclame acestei firme , este pur si simplu ceea ce am incercat si am vazut ca a dat rezultate vizibile comparativ cu alte produse .


O Duminica frumoasa !!!
Cu mult drag
M.

6 comentarii:

  1. Folosesc masca cu petroleum de la gerovital, da ai dreptate miroase ciudat, dar e extrem de buna. Si masca de la AslaVital o recomand, am avut mari probleme cu tenul. Eu nu am folosit-o cu apa ci mi-o pregatesc cu ceva astringent ( lamaie, portocala - stoarse )

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt foarte foarte multumita de Gerovital si AslaVital. Unicele produse romanesti pe care le cumpar de fiecare data cand trec pe acasa. Folosesc uleiul pt par, spray pt radacinile parului, creme antirid de zi/noapte. si abia astept sa le cumpar iarasi ca le-am terminat recent.

    Un pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar fetelor chiar sunt produse ft bune :) Le recomand tuturor cu mare caldura si incredere! :)

    va pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am folosit praful de argila pentru impachetari corporale, mai exact pe zona coapselor. L-am amestecat cu miere si lamaie. Chiar mi-a placut rezultatul. Cu uleiul pentru regenerare nu tare am avut rabdare... dar datorita recomandarilor tale cred ca imi voi cumpara samponul. Imi pica parul groaznic :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Lorena si eu am avut rabdare timp de 2 luni cu el , avand in aceea perioada si parul destul de lung era ingrozitor :)) Dar de sampon sunt foarte multumita ! :)
    Sper sa fi la fel si tu !

    te pup

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx