miercuri, 10 iulie 2013

Acneea

Buna ,


For these post all who don`t speak my language , please use GOOGLE TRANSLATE !

Aceasta postare e putin mai lunga decat de obicei , sper sa nu va plictisesc foarte tare :)). In aceasta postare doresc sa va spun cate ceva despre acnee.Intamplari prin care eu personal am trecut si cum am reusit sa  depasesc acele momente . Acneea este acel lucru/chestie care ne streseaza vietile inca de la varsta pubertatii .
  Pe la varsta de 14-15 ani mi-au iesit primii cosi , evident la varsta aceea nu cunosteam prea multe lucruri legate de acest lucru , totul era strain pentru mine . Foloseam tot felul de produse care mi se ofereau in acel moment la farmacie . Medicul ginecolog mi-a oferit atunci sa iau si anticonceptionale , dar avand o varsta destul de frageda pentru acel tip de pastile am refuzat sa le iau . ( Oricum mare lucru nu ar fi reusit sa rezolve in acel moment ) . La recomandarea unei persoane am inceput sa urmez un tratament cosmetic , care si-a facut treaba foarte bine , iar dupa aproximativ 7-8 luni , tenul arata incredibil de bine si curat . Dar cand m-am reintors pentru un tratament de intretinere , m-am ales si cu o "frumoasa" infectie , care nu mai avea sa treaca atat de usor . Deci tot lucrul bun a fost spulberat printr-o simpla greseala . Iar mai apoi vina a fost doar a mea , asteptand sa se intample o mica minune , aceea de a trece peste noapte , iar de la un simplu cos care nu mai avea sa treaca s -a extins destul de mult la mai multe. La recomandarea unei prietene am inceput sa folosesc produsele din gama "La Roche Posay " , pentru ten acneic .care au reusit sa tina sub control tenul, dar cam atat , ( Pentru ca intai de toate trebuie tratat din interior ). Dupa o anumita perioada am facut si o vizita la cabinetul dermatolog , care dupa un simplu" uitat "la tenul meu , a ajuns la concluzia ca e o acnee care se va trata usor cu niste antibiotice destul de puternice pentru organismul oricui . Iar eu timp de 3 luni i-am ascultat sfatul si am tinut acea cura de antibiotic crezand intr-o minune . Evident dupa 3 luni nici un rezultat , m-am prezentat din nou la cabinetul dansei , iar atunci a ajuns la concluzia ca ar trebui sa tin o cura cu un antibiotic mult mai puternic( nu mai retin exact cum se numeste) ( care exfolia pielea in totalitate ) stiind de efectele acelui produs  am refuzat sa incep acel tratament . Dupa o perioada in care eram destul de suparata si "impacata" cu ideea ca nu voi gasi niciodata un medic care sa ma ajute , salvarea a venit in urma recomandarii prietenei mele Alexandra  , am ajuns la o doctorita foarte buna din punctul meu de vedere si a multora , din Cluj , ce e drept distanta era un impediment ca sa zic asa , dar am ajuns la concluzia ca pentru sanatate nimic nu trebuie sa fie un impediment .
   Din primul moment in care am intrat in cabinetul dansei am stiut ca ea va fi salvarea mea :) Dupa modul in care isi trateaza pacientii si faptul ca iti explica ce ar tb facut , care sunt motivele pentru care si la aceasta varsta acneea isi face simtita prezenta in viata noastra , si faptul ca inainte de a-ti recomanda ceva te trimite sa iti faci analizele cap coada , iar in functie de acel lucru va sti ce anume ti se va potrivi , daca este din cauza hormonala sau exista o alta cauza in aparitia acesteia .
Acum dupa 1 an de zile de lupta cu aceasta "acnee vulgara " , pot sa spun ca sunt multumita si fericita ca fata mea nu mai arata ca dupa al 2-lea razboi mondial :)) iar acum in urma acestei acnee , mi-au ramas urmele "bunei purtari " , de care voi scapa printr-un peeling chimic in aceasta toamna .
 De aceea inainte de a merge la un medic dermatolog cautati recomandari despre dansa/ul , legat de acest aspect , daca nu va recomanda sa va faceti analizele , spune-ti voi , " nu ar fi mai indicat sa imi fac analizele hormonale + sange " , deoarece de la o cunostinta am aflat ca din cauza unei infectii in sange a avut niste probleme cumplite cu tenul . Deci nu va dati batuti si incercati sa faceti tot posibilul . Exista o solutie intotdeauna . Insa nu va asteptati ca acest lucru sa vina intr-o saptamana sau luna .
     Din pacate toate probleme vin din interior , din cauza proastei alimentatii .
Incercati pe cat posibilul  seara inainte de culcare sa va demachiati tenul , folositi intotdeauna produse specifice tipului de ten . E mai usor sa previi decat sa tratezi !
E bine de evitat pe cat mai mult posibil : laptele , ciocolata , inghetata , zaharul , branzeturile , cam tot ce e gras ( Acuma probabil va intrebati ce mai mancati? :)) orice altceva , dar nu acestea sau daca o faceti sa fie intr-o cantitate mica ) . Nu fac deloc bine tenului , din pacate .

Produsele ce le folosesc in acest moment pentru ingrijirea tenului sunt din gama Bioderma pentru pielea mixta sau grasa cu imperfectiuni .

- Crema Sebium AI 
Îngrijire antiinflamatorie şi purifiantă pentru pielea grasă cu „pete” roşii.
Grăbeşte eliminarea coşurilor inflamate („pete” roşii).
Calmează, reduce roşeaţa şi vindecă iritaţiile.
Reduce riscul apariţiei cicatricilor post leziune.
Menţine calitatea sebumului şi ajută la prevenirea încărcării porilor: complex patentat Fluidactiv®.
Non-comedogenic.
Pe care indata ce se va termina o voi schimba cu Sebium Global . De altfel o folosesc si ca baza de machiaj .
 
- Sapunul Sebium
Sébium Săpun conţine complexul patentat Fluidactiv, care corectează şi normalizează calitatea sebumului, limitând astfel apariţia punctelor negre.
elimină bacteriile prevenind formarea leziunilor acneice.
are o formulă foarte blândă asigurând o toleranţă optimă.

- Solutia H20 , sau cunoscuta apa micelara 
 O inovaţie BIODERMA, Sébium H2O curăţă delicat pielea fără s-o usuce, prin atragerea şi captarea impurităţilor şi surplusului de sebum.
Îmbogăţit cu agenţi activi purifianţi, Sébium H2O curăţă epidermul în profunzime şi reglează secreţia de sebum. Complexul sebo-reglator patentat Fluidactiv® normalizează calitatea sebumului.
Sébium H2O garantează toleranţa oculară şi cutanată.
Sébium H2O este non-comedogen.
Eu o folosesc si pentru demachiere . Si de atatea ori cat simt ca tenul meu se ingrasa sau plin de impurtitati .

-Ivapur , gel exfoliant 
Cu o textura lejera, IVAPUR gel exfoliant ofera o curatare delicata si in profunzime, indepartand atat celulele moarte, cat si impuritatile provenite din mediul extern sau acumularile de sebum ce obstrueaza porii. Formulat special pentru nevoile pielii sensibile, grase sau mixte,  IVAPUR gel exfoliant are proprietati antibacteriene, de reducere a secretiei de sebum si hidratare a pielii. Folosit cu regularitate, el contribuie la pastrarea sanatatii pielii si  refacerea texturii sale, cu aspect neted si luminos. Nu contine parabeni, nici alcool si este excelent tolerat chiar si de pielea cea mai sensibila.
   Acest produs il folosesc de o luna de zile , in fiecare seara , iar senzatia acelor particule asupra tenului e una super placuta si relaxanta .

- Masca argila Gerovital
În funcţie de necesităţi şi tipul de ten, pudra de argilă se combină cu diferite fructe, legume, lactate etc. pentru obţinerea unei măşti cosmetice, benefice în ameliorarea diferitelor probleme ale tenului.

- Retin A 
Din pacate aceasta crema a fost scoasa de pe piata .

- Isotrexin
Isotrexin gel se foloseste pentru tratamentul acneei:
-face pielea mai putin grasa
-detaseaza punctele negre si albe
-opreste reaparitia punctelor negre si albe
-suprima bacteria care produce acneea
-reduce numarul comedoamelor rosii inflamate

 - Servetele fine pentru fata , le recomand in schimbul prosoapelor , sunt mult mai indicate pentru ten , deoarece nu abuzeaza cum o fac prosoapele din bumbac .

Surse informatii : bioderma.com
                             farmec.ro
                             famme.ro

    Aveti grija de sanatatea dvs, este foarte importanta , iar de la primele semne ale acneei mergeti la dr dermatolog . Doar el va poate indruma pe calea cea mai buna si potrivita tipului dvs de ten si organism . :)
  Am dorit sa realizez aceasta postare , deoarece probabil nu multa lume stie ce ar tb sa faca sau unde sa mearga , la fel am fost si eu , am asteptat pana situatia s-a agravat destul de mult , cand defapt puteam evita toata aceasta situatie neplacuta .
 






xxx
M.

p.s. Sper ca va ajutat aceasta postare si ati avut suficienta rabdare sa o cititi ! :)

Nu uitati de site-ul Strawberry veti putea gasi o gramada de produse la preturi foarte bune ! :)

9 comentarii:

  1. Un articol foarte bine documentat si cu multe detalii pretioase! bINE ZIS... sa avem grija de tenul nostru! pupici darling :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat, trebuie sa avem mare grija la alimentatie, toate problemele vin din interior. + demachierea, care este atat de importanta!

    Pup ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :( Nu stiam ca si Retin A a fost scos de pe piata insa eu foloseam Brevoxil si nici el nu mai este disponibil in Romania. Eu am folosit si Retin A si Brevoxil si desi eu nu am avut probleme foarte mari cu tenul stiu persoane pentru care au facut minuni. Mi se pare ciudat ca nu se mai gasesc, nici macar cu reteda de la doctor... cred ca nu este in interesul comaniilor mari ca noi sa putem scapa de cosuri cu ajutorul a doar 2 produse...
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am aceeasi problema.. tenul meu arata ca a unei adolescente de 14 ani :( Si orice folosesc ajuta doar pe moment..deja cred ca nu voi avea niciodata un ten frumos :(
    Tu unde ti-ai facut testele de sange si hormonale?

    pupici
    Laura

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bun articolul, toate ne dorim un ten perfect
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Laura testele hormonale mi le-am facut aici in oras la Euclid . Iti recomand sa mergi la doctoru dermatolog Brihan. Am avut un prieten care a reusit sa scape de acne cu ajutorul lui :)

    @ Anca sincer nici eu nu stiu de ce sunt scoase aceste produse pe piata , probabil pe timp indelungat au efecte adverse .. altfel nu imi dau seama de ce scot unele produse care isi fac treaba foarte bine :)


    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte util, mi-ar fi placut sa l citesc acum cativa ani, cand aveam probleme cu tenul!
    xoxo
    Corina
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte util!! E bine ca ai scapat si fatza ta arata mai bine!..si eu am incercat tot felul de tratamente dar tot nu am scapat de tot de ele. te astept si pe blogul meu, pupici!!

    http://cristinasfashionworld.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi (: i jst briefly went throught your blog but id like to see more (: !!

    want to follow each other? :D

    xx

    lunsod.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx