marți, 27 august 2013

Peplum and white pants

Hello all ,





     In acest weekend am iesit la o scurta poveste cu o prietena buna si cu ocazia aceasta am dorit sa imortalizez si tinuta pe care am ales sa o port in acea seara de Duminica .
   De mult imi doream un top peplum , iar acum cateva saptamani l-am gasit . Imi place mult croiul si textura materialului , mi se pare ca e croit  pt mine :) Am ales sa o port cu o pereche de pantaloni albi si sandalele Zara , ca si accesorii am optat strict pentru geanta si atat , doar vedeta serii era topul :)

Cum ati alege voi sa purtati acest top peplum? Astept parerile voastre !

Pupici
Like & share my Facebook page !

     In this weekend I was with a great girlfriend of mine out , and with this occasion I wanted to immortalize this outfit .
   For long time I wanted peplum top , and some weeks ago I found this beauty . I like so much color , texture , everything is perfect .  I choose to wear it with white pants and Zara sandals , like accessories I opted only for bag , because the star was my peplum top :)

How you choose to wear this top? Wait your opinion !

Kisses
Like & share my Facebook page !






Peplum Top / Atmosphere
Pants / Pieces
Shoes / Zara
Sunglasses / Polaroid
Bag / Claudio Ferrici

33 de comentarii:

  1. cute post!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut e topul! imi place ca ai ales sa-l porti cu pantaloni, la o combinatie de genul m-am gandit si eu ;)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely outfit!! :)

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olie

    RăspundețiȘtergere
  4. I love the way this peplum top pops over white pants! And nice sandals!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will follow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    Join giveaway with Romwe on www.mariezamboli.com

    RăspundețiȘtergere
  6. super frumoasa tinuta !!! topul e foarte simpatic !!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Un look perfecto!! Me encanta la combinación.
    Guapisima!!
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoasa intreaga tinuta si parul tau arata minunat
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Super topul Marina! Si sandalele sunt dementiale.
    Si pe mine ma tenteaza de mult un peplum, asta pt ca si ascunde burtica (a mea evident, tu esti norocoasa :)) poti purta topul just for fashion ;) )
    pupici :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura ! :) Trebuie sa iti achizitionezi unu neaparat , e atat de chic si poti sa-l porti la diferite tinute ! :D

      te pup :*:*:*

      Ștergere
  10. Peplum is so lovely! I never wear it much because I'm not much of a pants wearer, and it's hard to walk around with tight-ish skirts on campus, but I think they're darling on others (such as you, lovely lady!).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) thx Ali ! :) You have to try some day ! :)

      Ștergere
  11. me encanta el look el top es precioso.Un besazo
    http://thedesire.es
    http://www.bloglovin.com/en/blog/9046219

    RăspundețiȘtergere
  12. Love it all!!! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey!
    I'm your newest follower!

    xx
    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Love the white pants!

    New follower :)

    Xo, Michelle

    mash-elle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Great outfit! Beautiful top!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Have a great weekend!
    vgolove1.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  16. adore this outfit!! you look so gorgeous and chic! love those white pants on you!!

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte dragut topul <3 si imi place combinatia :D iti vine perfect
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  18. ce bine arata topul <3 iar tu esti skinny & chic baby!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. You have managed to make my heart beats like crazy seeing these amazing pics with this beautiful outfit!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  20. you look totally chic in this outfit! love the peplum top and the white jeans!!

    Check out my new photography post! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. lovely look! love it!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx