luni, 5 august 2013

Review Bioderma Global si Gerovital Ser Termoprotector

Hello all ,



p.s. Please use GOOGLE TRANSLATE for this post . Thank you !

        Cum ati petrecut weekendul? Eu m-am deconectat de absolut totul in acest weekend si am petrecut in companiei prietenei mele Alexandra care a venit acasa pentru cateva zile  :)
Pentru inceput de saptamana v-am pregatit un mic review asupra acestor doua produse .
    Acum cateva saptamani va povesteam despre produsele ce le-am folosit ,impartasindu-va parerea mea sincera si umila despre acestea .:))  Acum dat fiind ca am ramas " restanta " cu aceste 2 produse proaspat intrate in rutina mea zilnica va voi spune cate ceva despre ele. De care dupa aproximativ 3 saptamani de folosinta respectiv 4 , ma declar multumita .

Bioderma Global
Ei spun :
Sebium Global, inovaţie a Laboratoarelor Dermatologice Bioderma, este primul produs care acţionează împotriva cauzelor şi consecinţelor leziunilor acneice severe.
Asocierea unică a brevetului Fluidactiv®* + Bakuchiol acţionează direct asupra cauzelor acneei. Pielea reînvaţă să îşi regleze cantitatea şi calitatea de acizi graşi pentru a recrea sebumul caracteristic pielii sănătoase, prevenind astfel reapariţia coşurilor şi a punctelor negre. Combinaţia dintre esterii de alfa-hidroxi-acizi, acid salicilic si acid citric, restabilesc claritatea pielii prin eliminarea coşurilor şi a punctelor negre, în timp ce gluconatul de zinc asociat cu enoxolona, calmează şi reduc roşeaţa cauzată de inflamaţie.
Pielea devine netedă şi purificată, iar cicatricile sunt atenuate.
Textura lejeră a Sebium Global face ca acesta să pătrundă rapid în piele lăsând tenul fin şi catifelat.
Non-comedogen, Sebium Global garantează o toleranţă excelentă.

Eu spun :
- Am observat o  atenuare a cicatricilor cat si a petelor rosii ,
- Are o textura putin parfumata , care dimineata pe mine ma deranjeaza , dar e placuta in rest ,
- Tenul ramane neted precum ca si dupa Bioderma AI
- Nu permite tenul sa se ingrase pe parcursul zilei , ceea ce nu poate decat sa ma incante :-D
- Nu imi place faptul daca pun mai multa crema se formeaza ca si o pielita si vine tot jos .
 
Gerovital Ser Termoprotector
 Ei spun :
Actiune: Parul este cel mai expus actiunii razelor solare si cel mai greu de protejat. Viata activa a fiecaruia dintre noi aproape ne obliga sa aratam bine in timp foarte scurt, si astfel uscatorul de par a devenit indispensabil. Trendurile de moda din ultimii ani au promovat fie parul perfect intins, fie buclele foarte bine definite.
Temperaturile ridicate, de peste 120 °C, distrug keratina si reduc drastic continutul de apa. Parul devine uscat, despicat, casant, primeste un aspect nesanatos de par distrus.
Principiul de actiune al acestui ser are la baza conductivitatea foarte scazuta a peliculei protectoare ce o formeaza in jurul firului de par. Astfel, nivelul de hidratare a parului nu este afectat de folosirea foenului, ondulatorului, placii si de conditiile atmosferice de astazi: temperaturi extreme si radiatii UV.
Aplicare: Aplicati pe parul umed dupa fiecare spalare. Nu clatiti! Lasati sa actioneze 2-3 minute pentru fixarea panthenolului si a keratinei, necesare pentru hidratare si reconstructie. Folositi apoi aparatura de uscare/coafare.
Efect: De acum poti sa folosesti placa fara grija distrugerii parului. Serul protejeaza fiecare fir de par de temperaturile extreme ale aparaturilor de coafare.
Mai mult decat atat, serul contine in formulare keratina si D-panthenol pentru hidratare si reconstructie.
 

Eu spun :
- Mirosul nu este unul deloc atragator :)) ,
- Imi place mult efectul acestui ser protejand foarte bine firul de par ,
-In urma folosirii , parul nu se mai onduleaza si ramane drept .



O saptamana frumoasa !

 LIKE & SHARE  my FACEBOOK PAGE !

23 de comentarii:

  1. pare interesant serul :) o zi frumoasa baby!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ii , cel putin mie imi place . Iar pretul e unul pt chiar toate buzunarele ! :)

      O zi frumoasa si tie !

      Ștergere
  2. eu nu stiu ce sa zic...mie imi unge parul produsul asta :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Eu chiar nici o problema nu am avut cu el :)
      te pup

      Ștergere
  3. Hi Marina! Nice review, never used these products! Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. great reviews!! i'll have to see if i can find these products in the US :)!! thanks!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gracias por visitar y seguir mi blog, ya soy tu seguidora nº274 Besos

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru aprecieri !

    Sunt utile review-urile tale, folosesc si eu produse Gerovital si Bioderma, sunt bune calitate/ pret.

    Silvia, pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca sunt utile ! :)
      Intradevar calitate / pret sunt ft bune ! :)

      pupici

      Ștergere
  7. interesante produsele Gerovital, eu sunt f multumita de ele ;) pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt interesante si bune in acelasi timp ! :P

      Ștergere
  8. Following back, darling:)

    http://thescarletdiaries.blogspot.hu/

    RăspundețiȘtergere
  9. Me encanta tu blog!
    ya tienes nueva seguidora, me encantaría que me siguieras tu también si te gusta mi blog.

    Un besazo!

    http://nosiinmiistacones.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu sunt foarte multumita de produsele gerovital :)


    noissapym.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  11. thanks so much for the very precise review!

    come back soon to visit me on
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx