joi, 19 septembrie 2013

Autumn SALE

Hello everybody ,

This post is only for Romanian people. Thank you !

    De cateva zile bune sunt " sechestrata la domiciliu " din cauza unor probleme de santatate , iar in lipsa de prea multa ocupatie si timp berechet m-am apucat de aranjat hainele si schimbat cu cele de toamna/iarna . Cu mare durere in suflet m-am despartit de pantalonii scurti si maiourile colorate , evident multe dintre ele nu le-am purtat deloc :-((( parca nici nu am avut vara , asa-i? Totul a trecut atat de repede ...trist ..
   "Rasfoind" prin dulap am gasit o gramada de haine pe care nu le-am purtat niciodata sau doar o singura data in momentul in care le-am achizitionat/primit , iar apoi au ramas sa fie mutate dintr-o parte in alta . De aceea mi-am propus sa vi le arat si voua , poate  sunte-ti careva interesate de ele . :-)
Pute-ti sa vizitati si pagina mea de Facebook , acolo veti gasi articole si de vara :-)
Daca sunte-ti hotarate sa cumparati lasati-mi un comentariu cu adresa de e-mail si articolul dorit si am sa va contactez eu .

O zi frumoasa in ciuda vremii urate de afara !
p.s. Imi cer scuze ca nu sunt calcate :-D Lenea era prea mareee !!! :)

 1. Bluzita H&M - 20 LEI , in stare foarte buna , marimea XS


 2. Bluza H&M - 25 lei , marimea M , in stare foarte buna


 3. Bluza No Name - 15 lei , in stare foarte buna, nepurtata , marimea S

 4. Bluza H&M - 19 LEI , marimea cica M , dar merge pe un S , purtata o singura data


5. Bluza No Name - 20 lei , marimea S , in stare foarte buna

6. Bluza Zara - 15 lei , marimea S , in stare buna

7. Bluzita Livre - 35 lei , marimea S , in stare foarte buna

8 comentarii:

  1. very nice post like it
    xx

    http://thedesire.es
    http://www.bloglovin.com/en/blog/9046219

    RăspundețiȘtergere
  2. Great haul Marina, I like everything you got!:) Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh just got you are going to sell the items! So sorry, translator often works not correct!:) Kisses dear and good luck with this new business!

    RăspundețiȘtergere
  4. spor la vanzari, te pup
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. I also have an e-shop if you want to check it out: http://doyouspeakgossip.tictail.com/ And I ship worldwide. :)
    Thank you for commenting on my blog.

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx