vineri, 13 septembrie 2013

Stars

Hello all,


    Daca zilele trecute v-am aratat ce am facut Duminica trecuta , acum va arat cateva poze din ceea ce am facut in aceasta Duminica :-) Am profitat de vremea perfecta de afara si am vizitat Gradina Zoologica din Oradea , care a foat redeschisa acum cateva luni bune , iar acum am avut ocazia si un motiv bine intemeiat de a merge acolo :-). Motivul , fiind  nepotul prietenei mele Adriana , careia am dorit sa ii aratam acest loc frumos ( desi sa fiu sincera aunt sigura ca cele din Germania nu se compara cu aceasta ) :))) Dar e bine ca avem un loc unde sa ne petrecem zilele libere intr-un loc frumos amenajat si curat :)









Evindent fiind intr-o permanenta intarziere nu am stiut cum sa ma imbrac , desi am o gramada de haine ce nu le-am purtat toata vara :-))) si imi va parea rau cand toamna isi va face simtita prezenta .



Cel mai la indemana si lejer mi-a fost aceasta binecunoscuta fusta si maiou , cu care m-ati mai vazut in "n" postari , dar .... :))) niciodata in aceasta combinatie :-)))))



Shirt /
Skirt / H&M
Bag / Claudio Ferrici
Sunglasses / Polaroid
Shoes / H&M

p.s. Va astept si pe Instagram ! -- @marinaiordache

p.p.s. Please Use Google Translate for this post ! :)

xxx
M.

10 comentarii:

  1. cute photos!:) and I love your outfit!♥ the top is so cool!I followed you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    RăspundețiȘtergere
  2. ce draguuut ! iubesc sa merg la Zoo <3 foarte frumoase pozele
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fine pozele ^______^

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte draguta tinuta asta si iti vine de minune!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am mai fost la gradina zoo de cand s-a renovat!
    cat de dor mi-e sa port fustite si maieuri !!!:(
    pupici

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx