luni, 28 octombrie 2013

All black for Sunday

Buna tuturor ,



    Dupa cum stiti unii dintre voi dupa pagina de facebook , ieri am avut din nou o mica escapada in Ungaria , mai exact in Debrecen , alaturi de doua prietene .. Plictiseala si monotonia orasului ne indeamna sa vizitam si alte orase :) Cea mai mare pasiune a mea sunt calatoriile clar , fara nici o urma  de indoiala :) Cea mai mare dorinta a mea este sa reusesc sa imi vizitez tara dintr-un colt in altul , avem atatea lucruri frumoase de vazut aici :) pacat ca nu stim sa le apreciem la justa lor valoare si distrugem tot ce avem frumos .
   Prea multe lucruri de spus nu sunt , deoarece in orasul de mai sus amintit am fost de multe ori , iar acolo ma simt ca si acasa cunoscand anumite locuri si lucruri :)
  Pentru aceasta mini aventura am optat pentru o tinuta all black , iar cardiganul evident nu putea lipsi ( nu stiu de ce , nu pot sa iau altceva , parca am un magnet catre el mereu :)) )
  Voua va plac calatoriile ? Care sunt locurile preferate unde va place sa petreceti timpul liber?

 How maybe some of you already knew from my facebook page , yesterday I was w/ two girl in Hungary , more exactly in Debrecen . Boredom and monotony of our town urges to visit another country or city :) My big passion of mine is of course to travel , I love to do this :)
   For this adventure I choose to wear all black outfit, and the cardigan of course is in this outfit also :))
( I don`t know why all the time I choose to wear this )
   Do you like to travel?  Where do you like to spend your free time? :)






Top / Pull & Bear
Pants / Casual
Cardigan / F&F
Bag / Asos
Shoes / D&G
Hat / gift
Fragrance / Bvlgari , Yasmine Noir
O saptamana frumoasa va doresc !

xxx
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx