miercuri, 23 octombrie 2013

O viata sanatoasa !

Hello girls and boys ,



    In acest post vreau sa vorbim putin de sanatatea noastra si de cum sa ne protejam mai bine in aceasta perioada propice pentru viroze .
    In ultimele zile am reusit performanta sa ma racesc din nou , de data asta bine de tot :-D ,  daca am inceput cu o durere de gat , nedandu-i importanta am terminat cu nasu infundat ,stranuturi si plansete involuntare :-))) dar am reusit sa ma pun picioare in aproape 2 zile cu Coldrex , in prescriptia acestuia specifica clar , daca in 3 zile nu va trece aceasta stare de gripa e musai sa mergeti la doctor .
    Eu sa va spun sincer ma feresc sa iau medicamente in general , daca am o durere o suport , nu arunc cu medicamente in mine :-)) (exceptie daca durerea e insuportabila) dupa cum bine stiti nu e sanatos si va ataca sistemul imunitar , in asa fel incat puteti deveni imuni la medicamentele respective :-) cele mai bune tratamente sunt cele naturale .
In aceasta perioada va sfatuiesc sa mancati cate o lingurita de miere dimineata , beti un ceai cald cu lamaie si miere ( cel de coada soricelului va ajuta sa va intariti sistemul imunitar ) , mancati ceapa , supa de ceapa e ideala mai ales cand sunteti bolnavi , e un leac miraculos , (oricum in perioada respectiva nu iesiti in contact cu alte persoane :-)) ) puteti sa va cumparati si de la farmacii medicamente pentru sistemul imunitar naturale :-)
  Pentru un organism sanatos e nevoie si de mancare sanatoasa si binenteles miscare . Despre lucrurile acestea va voi vorbi intr-o alta postare. Conteaza foarte mult aceste lucruri pentru o vindecare mai rapida :-) dar nu faceti ca mine sa iesiti din sala de sport transpirati :-))) sau sa stati prin fata geamurilor deschise cand faceti miscare:-))) si sunteti incalzit .
Eu cu siguranta nu voi mai face lucrul asta , deoarece cel mai trist lucru e sa stai in pat nefiind in stare de mare lucru :-)
   Voi cum va protejati in aceasta perioada? Mi-ar place sa stiu si sa cunosc si alte remedii naturale pe care voi le folositi pentru intarirea sistemului imunitar si tratarea virozelor  :-)




Sursa pozelor : Google.com
Va pup si sanatate multa va doresc !

xxx
M.

2 comentarii:

  1. Foarte util articolul ! Sper ca acum esti mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud o parere :)) Da, sunt mult mai bine ! :)
      te pup

      Ștergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx