sâmbătă, 5 octombrie 2013

Time for food , easy to do

Hello my dears ,

Note : Please USE google Translate if you don`t understand ! Thank you !

     Avand in vedere vremea care a fost in ultimele zile , am fost destul de rezervata in a iesi mai mult decat strict necesar afara din casa ... Frigul , ploaia , zapada nu sunt intocmai preferatele mele :-))) prefer calduraaa ..
  Acestea fiind spuse , e evident ca o postare cu tinuta va lipsi de data aceasta , dar ceea ce va voi arata va va placea mult mai mult , avand in vedere ca e ceva si ft usor de facut , in aproximativ 40-50 min e totul gata (acuma depinde cat de repede va miscati ) ;-)))
De ce aveti nevoie :
Aluat de foietaj congelat din comert (pt cei lenesi sau care nu se pricep sa faca aluatul de foietaj like me ;;):-)), mama a cumparat de data aceasta foietaj frantuzesc ,, am uitat sa fac poza :))
Pt umplutura am optat : branza telemea Hochland pt cele sarate , iar ca si desert crema de vanilie si dulceata ,
Foi de copt,
Tigaie,
Si un cuptor ft bine incins :-)
iar la final un galbenus , iar cu o pensula sa dati deasupra , dar evident eu am uitat acest procedeu , dar si asa a iesit ft bune si gustoase




  Intai de toate am lasat la decongelat aluatul , la temperatura camerei e indicat cu aproximativ 2h inainte ,  sau il pune-ti de cu seara in frigider sa nu fie congelat cand va apucati de treaba
Am mai intins putin blatul , dupa care dupa ochi am taiat felii , pe lungime ,iar mai apoi pe lateral cat sa ne dea un patrat .
Mai apoi fiecare patratel in parte l-am luat, iar cu sucitoarea , l-am mai intins putin , ca sa nu fie ft gros blatul :-)
Dupa care pune-ti umplutura (branza telemea, crema, dulceata ce doriti voi )  in centrul aluatului si il impaturati dupa cum doriti voi , si tot asa procedati si cu restul ,
Inainte de a le baga la cuptor , cuptor va fi incalzit in prealabil la 200de grade , circa 5-6 min , dupa care lasati foietajele aprox 10-15 min la 170 de grade , pana ce vor capata culoarea aurie , atunci veti sti sigur ca sunt gata :-)

p.s. Unele poze sunt luate de pe internet , cel cu foiteajul si patratelele din aluat ! :)



V-am spus ca e usor :-))) mai mult e de scris decat de facut :-))
Un weekend placut si cald !!! :D we need that ! :D

xxx
M.

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. cat de bine arata!! deci ce pofta mi`ai facut :))) evit sa`mi fac pentru ca mereu le mananc aproape toate :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect , la mine tata e innebunit dupa ele :-)))

      Ștergere
  3. Yumm! :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Do you want to follow each other on GFC?

    RăspundețiȘtergere
  4. Looks good!

    http://initialed.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. I´m really have no talent for cooking :D haha... this looks to good!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. they look so good,i'm hungry now :) following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmmmmmm this looks YUMMMYYYYYYY getting hungry over here Marina lol

    xoxo Tamara Chloé

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx