vineri, 25 octombrie 2013

Zile frumoase

Hello girls and boys ,



    Zilele acestea vremea ne-a surprins in cel mai bun mod posibil :-) Tot ce pot spune e ca sunt foarte incantata de soarele care straluceste in ultimele zile pe cerul senin :-) e atat de placut si frumos sa faci plimbari prin parcurile scufundate in frunzele cazute pe trotuare , e atat de magica senzatia ... Ce e drept sunt putin visatoare :-))) sa trecem la lucruri mai " serioase" :-) pentru o astfel de plimbare am optat pentru perechea mea favorita de jeansi , o bluza mai larguta si cizme :-) iar ca si pata de culoare am optat pentru colierul meu frumos Zara . Era perfecta vremea pentru rochita linistit , dar avand in vedere ca eu tocmai am terminat o perioada urata de gripa , prefer sa ma feresc pe viitor de astfel de lucruri :-)
    Voi cum ati profitat de ultimele zile de soare?

     These days was amazing , sunny and so warm . It's so great when we don't have to wear fluffy sweaters and big coats , for the moment of course . :-)
For a lovely walking day in park I choose to wear my favorite jeans , large sweater and boots :-) and like color I choose necklace form Zara w/ pastels colors.
  How was your days?




Sweater & Jeans / No name
Boots / Stradivarius
Bag / Asos
Sunglasses / Polaroid
Necklace / Zara

xxx
M.

Un weekend frumos va doresc! :)

9 comentarii:

  1. Outfitul asta e fix pe gustul meu :X Asa imi place cel mai mult sa ma imbrac. Te pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa tinuta ! Intradevar colierul e pata de culoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu adoor vremea asta, as sta numai afara, sa ma plimb toata ziua prin parcuri, vorba ta "magica senzatie" btw imi place geanta tare mult
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incep sa o urasc :)) am o mare problema cu inchizatoarea respectiva :)) daca nu e plina abia reusesc :P pana imi gasesc una la fel de incapatoare e perfecta :)

      kisses hon`

      Ștergere
  4. Lovely casual outfit, neckalce looks amazing.


    Thank you for your visit on my blog and your nice comment :)

    RăspundețiȘtergere
  5. I love necklace! Great outfit! You are amazing!
    www.yournegativity.blogspot.com.es
    Marta

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx