miercuri, 18 iunie 2014

Budapesta .

Hello all ,



Please use Google Translate ! Thank you !



    De curand am facut o scurta vizita in capitala Ungariei , Budapesta , defapt si mai bine spus am imbinat utilul cu placutul :-) Profitand de faptul ca trebuia sa "imi preiau " fratele de la aeroport m-am gandit ca ar fi o ocazie grozava sa si vizitam cate ceva :-) zis si facut , dar ca de obicei planurile de acasa nu se nimeresc niciodata :-)) asa ca am avut parte doar de peripetii , pe scurt , plecat tarziu de acasa , prins ploaia ( eram ca si pe jos , in caz ca va intrebati cum ne-a prins , cu masina decapotata :-)) e o adevarata senzatie :-))) norocul a fost ca nu ploua asa calumea :-))) si era doar pe alocuri ) , nervi pentru simplul fapt ca din 2 gps-uri identice , din care doar unul functiona:-))) l-am nimerit tocmai pe cel  care nu functiona :-)))  Asa ca tot ce am putut vizita a fost un templu si podul Libertatii , ce e drept timpul nici nu ne-a mai permis sa ne invartim si sa cautam puncte de interes turistic , ca doar nu puteam sa imi las comoara sa ma astepte im aeroport in timp ce eu rataceam prin Budapesta :-)))
   Data viitoare promit sa fiu mai calculata in astfel de aventuri si sa imi fac un itinerar bine pus la punct :-))
  Voi ati avut parte de astfel de aventuri?! Astept sa imi povestiti !








Shirt / H&M (old )
Pants / Bershka
Necklace / local store
Bag / Asos

6 comentarii:

  1. In Budapesta am avut si eu astfel de aventuri, ne-am ratacit o gramada! Dar e un oras frumos, ca tine de altfel :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar Adelina , e un oras superb . Multumesc frumos .
      Te pup :-*

      Ștergere
  2. Te prind tare bine culorile astea <3 imi place mult colierul; te pup draga mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poze minunate, scumpa mea *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum e si orasul :-) asa sunt si pozele :-)
      Pupici Nico

      Ștergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx