marți, 3 iunie 2014

O noua culoare , o noua schimbare

Buna dragii mei ,


     Azi va voi vorbi de prima mea schimbare radicala la nivelul parului :-) .. Ce e drept inainte am mai fost vospita doar bruneta , deci socul nu era la fel de mare cum a fost de data aceasta :-) avand im vedere culoarea parului meu e saten inchis .
   De ceva vreme m-am tot gandit eu la o schimbare radicala , la mai multe culori , cum as dori , ori vopsit tot parul ori doar suvite si evident instinctul m-a sfatuit bine si de data aceasta :-)))  asa ca am optat pentru o culoare deschisa pe toata lungimea parului :-)
   Avand in vedere ca buna mea prietena Cristina , e cea care se ocupa de ceva vreme de parul meu , m-am lasat pe mana ei si bine am facut :-) a facut o treaba exceptionala :-) rezultatul e pe gustul meu .
   Trebuie sa recunosc ca am avut nevoie de putin curaj sa fac lucrul asta :-)) si tare mult ma bucur ca am facut pasul .
      Pe ea o puteti gasi la Salonul Renaty in caz ca sunteti din Oradea sau aveti drum prin oras :-) mainile ei dibace se vor ocupa intocmai de parul dvs .:-)

      Astept parerea voastra umila si sincera :-) Va place schimbarea facuta de mine? :-)
      Today I wanna talk with you about my hair , Is another big change what I made in last years with my lovely hair . First was last year when I cut down my beauty long hair :))  and now I change color , and I`m happy and glad I made this big step .

   What you say? Do you like my new hair color?







Kisses and huggs ,
M.

2 comentarii:

  1. Cand ai vorbit prima data de schimbare "radicala" ma asteptam sa te vad blonda deschis! Ma bucur ca ai ales ceva mai bland, natural, o culoare ce te prinde bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adelina pt mine a fost socul maxim cand m-am vazut atat de deschisa la par :-))))) fiind obisnuita doar cu culori inchise la par :-) dar incepe sa imi placa sa fiu blondy :-D

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx